تنها تورا

سایه ها دنبال خوابم تا بیایی ناجی ....
چشم به راه غروب را پیام دادم کجایی ...
رود جاری بود چون زندگی با تو دنبال تو بود آن رود
و...
شب شد و با ماه از تو گفتم و پلک به دست شب سپردم تا فردا....
تا فردا دوباره زیارت یادت را در بتکده بر پا سازم
تا دوباره بر اوج قله های دور دست رهایی را فریاد بزنم
و...
و بگویم به اویی که می شنود تو را فریاد می زنم.
تو را .......
تورا و تورا  و تا آخر هستی... ،... تنها تورا.
هر آنچه دوست داری دوست دارم تو را.
نظرات 28 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://sayehyeroz.persianblog.ir/

جالب بود...

مصطفی و مجتبی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://ghoghayeshgh.iranblog.com

سلام حال شما خوبه؟؟؟؟
وبلاگ جالب و پر محتوایی دارین
بهتون تبریک میگیم راستی خوشحال میشیم به ما هم یه سری بزنی ...
با تبادل لینک موافقی؟؟؟
ممنون که موافقت کردی

؟ر؟س جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ب.ظ

غربت را

حتما نباید لای الفبای شهری غریب بیابی

و یا جایی

پشت لحظه های آشنا

همین که

عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کند

کافیست

تا تو غریب شوی

سعید و عسلی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.saeedandasali.blogfa.com

خیلی خوبه عالیه داداشی به ما هم سر بزن لینکت میکنم توام لینک کن.بای

هیوا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.honey76.blogfa.com

بیا بدقول


من هنوز منتظرم به قولت وفا کنی
۳ هفته شد

دختر پاییزی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.lovely-god.blogfa.com

سلام

بعد از مدتها اپ کردم

با عنوان: تو منو نمیبینی!!!


خوشحال میشم بهم سر بزنین...

دل نوشته های من دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://kolbe-deltangiham.blogfa.com

سلام

دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری

اگر به کلبه ی منم سری بزنی و نظرت رو درباره تبادل لینک بگی ممنون میشم

موفق باشی

[گل][گل][گل]

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

قهری؟
:((((

شکوه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://deltangihayeshokouh,blogfa.com

سلام دوست خوب من__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##____وبلاگت نازه مثل خودت ___#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##سلام##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#_______@@@@_ _________#
#__________#___@@@@@@@@آپه___#
_#_________#____@@@@@@_____#
_##________#_____________________###
___##____##________-----------____#__##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#_____########__##
__#_#__خوشی؟؟_#____#_#_#___##___##________##___#
__##_#__________#___###___####___#_موفق باشی_____#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________######## به من هم یه سر بزن #######

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

هر جور راحتی !


روزات برفی ..

روح الله پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://ghamhayeman.blogfa.com

سلام عالی بود .

................ ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ..................آپ کردم بدو بیا.....................٭ §٭
............... ٭ §٭ ......در غمستان دلم منتظرت هستم......٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ ...............روح الله ................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ...........کریمی .........٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................٭ ٭

آرش جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.atsssa.persianblog.ir

سلام....... چرا هر کی عاشقه وبلاگش سیاهه..... مگه عشق تا حالا سیاهی داشته...... تاریکی داشته؟

ساعده جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://saedeh-bluesky.persianblog.ir

**من فقط روحم را که بزرگ
بود و سنگینُ گستراندم...**

farshid شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
شعرای زیبا و پراحساسی نوشتی
به منم سر بزن
به امید دیدار

آفتاب ایرانی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی جییییییییییییییییگره
راستی عالی بود کامنتت
پیش ما هم بیا
آپولیدم
نظراتت کولاک کنه
فدای تو بشم من در بست تا شمال

عـــــــــــــــــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم زود بیا
خدافظ

سوسکه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

اگه مایل به یک رابطه داغی از نوع سکس اش باهام تماس بگیر فدات که مرده اMANAGER1111@gmail.comم

آغاز یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.mori6767.blogfa.com

[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
آپممممممممممممممم آپ
قهرمانی
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]سلام [گل]م[گل]م[گل]م[گل]م
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

فرشید دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.manoabji.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
خواستم بگم اگه حال کردی به منم سر بزن
درضمن تا چند روز دیگه اونلی
با همین اسم عشق علکی
لینکت میکنم
اگه دوست داشتی لینک کنی
لطفآ‌به نام
به کلبه ی م ن خوش اومدی
لینک کن
منتظرتم سر بزن

بای

منا دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://r0yayekhis.blogfa.com/

سلام

ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

ندا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام و درود به شما
دوست عزیز
خیلی زیبا بود مثل همیشه گل کاشتی دوست عزیز ممنونم ازت.موفق و سرافراز باشی عزیز.((: (:*

جوتیار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://axjorvajor.persianblog.ir

سلام خیلی خوبه
میتونی به وبلاگ من سر بزنی
وبلاگ تورو لینک کردم

جواد پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://1010z.blogfa.com/

دلم از دست زمونه خونه

اسیه جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام وبلاگ خوبی داری . نمیدونم اهل کجایی اما حتما تو وبلاگت کسانی را میشناسی که از کاشانند .من یه گمشده اونجا دارم ازت خواهش میکنم کمکم کن پیداش کنم فکر نکنم برات زیاد دردسر ایجاد کنه. ای نظر رو جدی بگیر خواهش میکنم . یک لحظه خودتو جای من بزار اونوقت حتما کمکم میکنی. اگه دوست داشتی برام یا ایمیل بده یا با شمارهی ۰۹۳۶۶۴۳۸۰۷۴ تماس بگیر.

حامد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.jokestan4.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
وب زیبا با مطالب عالی دارین
به وبلاگ من هم سر بزنید
منتظر قدوم سبز شما هستم.
من شما را لینک کردم و شما هم من را با نام جوک های خواندنی لینک کنید.
یه سری تبلیغ در بالا و پایین وب قراردادم ، اگه به کارتون خورد ، برای اطلاعات بیشتر روی اون کلیک کنید.
www.jokestan4.blogfa.com

منیر سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم

امیر دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://nedaeshhg.blogfa.com

با سلام
وب بسیار عالی و زیبایی داری
ممنونم میشم که به ما هم سری بزنی
آیا مایل به تبادل لینک هستی
خبر شو به من بده
فعلاً


یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.girlsnboys.persianblog.ir

سلام
شما هم لینک شدید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد