به نام کلام دروغین عشق

چند وقتی بود که میخواستم برای تو
درد این فلبی را که شکستی و رفتی بنویسم
اما تا میخواستم بنویسم قطره های اشکم بر روی کاغذ میریخت
و نمی توانستم آنچه را که میخواهم بر روی صفحه کاغذ
خیس بنویسم.حالا دیگر یک قطره اشک نیز در چشمانم نمانده و
همان قلب شکسته ام تنها یادگار از عشقت به جا مانده
قلبی که یک عالمه درد دارد ، دردی که مدتهاست دامنگیرش شده است.
از آن لحظه ای که رفتی در غم عشقت سوختم و با لحظه های تنهایی ساختم.
نمی توانستم از او که مدتها همدل و همزبانم بود جدا شوم ،
اما تو رفتی و تنها یک قلب شکسته سهم من از این بازی عشق بود
یک بازی تلخ که ای کاش آغاز نمیکردم تا اینگونه در غم پایانش بنشینم
تو که میخواستی روزی رهایم کنی و چشمان بی گناهم را خیس کنی
چرا با من آغاز کردی!
مگر این قلب بی طاقت و معصوم چه گناهی کرده بود
گناهش این بود که عاشق شد و تو را بیشتر از هر کسی
از ته دل دوست داشت
اینک که برای تو از بی وفایی هایت مینویسم
انگار آسمان چشمانم دوباره ابری شده
و در قحطی اشک دوباره میخواهد ببارد.اما من مینویسم
مینویسم که یک قلب را شکستی ، و زندگی ام را تباه کردی.
کاش می دانستی چقدر دوستت داشتم ،
کاش می دانستی شب و روز به یادت بودم و از غم دوری ات با
چشمان خیس به خواب عاشقی می رفتم.
نمی دانی چه آرزوها و رویاهایی را با تو در دل داشتم
می خواستم عاشقترین باشم ،
برای تو بهترین باشم ، یکرنگ بمانم و یکدل نیز از عشقت بمیرم.
آن زمان که با تو بودم کسی نام مرا صدا نمیکردم ،
همه به من میگفتند ((دیوانه)).آری من دیوانه بودم ، یک دیوانه ساده دل.
دیوانه ای که اینک تنهای تنهاست و از غم جدایی ات روانی شده است.
این را بدان نه تو را نفرین کردم ، و نه آرزوی خوشبختی برایت کردم.
این روزها خیلی احساس تنهایی میکنم ،
راستش را بخواهی هنوز دوستت دارم اما
دیگر دلم نمیتوانم حتی یک لحظه نیز با تو باشم.
خیلی دلم میخواهد فراموشت کنم اما نمی دانم چرا نمی توانم
دلم برای لحظه های با تو بودن تنگ شده
و یاد آن لحظه ها قلب شکسته ام را میسوزاند.
و این بود سرنوشت من و تو! چه بگویم که هر چه بگویم دلم بیشتر می سوزد .
نیستی که ببینی اینجا زندگی ام بدون تو بی عطر و بوست ، بی رنگ و روست.
هر چه نوشتم درد این قلب دیوانه من بود
نمیخواستم بنویسم از تو ، اما قلبم نمیگذاشت.
بهانه میگرفت ، گریه می کرد ، میگفت بنویس تا بداند چه دردی دارم.
انگار دوباره کاغذم از قطره های اشکم خیس شده ،
دیگر قلمم برای روی کاغذ خیس نمی نویسد.
خواستم بنویسم که خیلی بی وفایی

نظرات 48 + ارسال نظر
اسم قشنگم: دختر مهربون پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.greendrugstore.blogfa.com

چرا هستی ناراحت؟
وبلاگ قشنگی داری ولی این مطلبت خیلی درام و ناراحت کننده است!!!

من دانشجوی سال 5 داروسازی هستم
جدیدا یه وبلاگ راه انداختم ، دوست دارم که شما و بازدیدکنندگاه وبلاگتون هم به بازدیدش بیاین
اگه این کارو بکنید خیلی لطف میکنید

www.greendrugstore.blogfa.com
اگه منو لینک کنین که عالی میشه

بازم مرسی

سحر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://love2love2415.blogfa.com

سلام عزیزم موفق باشی
وب جالبی داری خوشحال میشم به منم بسری عزیزم

فرشاد شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://khoshtip20008.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی امیر آقا.فقط خواستم بگم تنها تو نیستی که سوختی منم درددی رو که تو میکشی کشیدم سخته ولی خدا بزرگه یه روز میرسه که اونیکه دلتو شکسته میفهمه که چه چیزی رو از دست داده.
وبلاک جالبی داری امیدوارم به آرزویت برسی.
برای منم دعا کن
خوشحال میشم به منم یه سری بزنی
با تمام آرزوها فرشاد

سارا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

من از ته دلم با تو موافقم نه تنها عشق که همه چی دروغه

شیرین سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://maashoogh.blogfa.com

سلااااااااااااام [گل]
گوش شیطون کر،آپ کردم.بیا منتظرتم[گل]
[بدرود]

کامی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://100joke.mihanblog.com

وبلاگ خوب داری . اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم به وبلاگ من سر بزن و پیام بده.

lover شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم
گفتم اگه خواستی دکلمه ی خیال رو تو وبلاگت بذاز

اینم ادرس دکلمه که لینک کنی

http://matin0866.persiangig.com/audio/khiyal%20%28www.donyaye-majnoon.blogfa.com%29.mp3

ممنون

به امبد بازدیدهای بعدی

فهیمه ی☆ ♥█ ღ تنهایی ღ █♥☆ یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://razerose2.blogfa.com


دفتر بسته دلم را ورق زد .

نمی دانم ، تقدیر این بود .یا به اختیار

همان صفحه ای را باز کرد . که روز رفتنش بود

نگاهی به چشمانم کرد و خواست چیزی

بگوید ولی خاموش و بی صدا آهی از ته دل

کشید

و قطره اشکی گونه هایش را خیس کرد

گلبرگ گل سرخی لای همون صفحه

بگذاشت و دفتر خاطراتم را بست .موقع

رفتن خواست چیزی بگوید ولی باز سکوت

کرد

بعد از رفتنش دفترم را باز کردم

دیدم

نوشته بو د برای تو که همیشه عاشقت

بودم و ...

ولی تقدیر این چنین ...


██ ██♥☆. .☆ ♥██ ██♥☆. .☆ ♥██ ██♥☆. .☆ ♥██ ██

ن دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام.
یه سلام پر از دلتنگی.پر از دلتنگی.پر از دلتنگی.
دلم بات تنگ شده.دلم بات تنگ شده.
مواظب خودت باش.
بدون به یادتم.

سلام ن من
مرسی زنگیدی حرفیدیم من ام دلم تنگولیده بود برات

سارای دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://بماند

تنهایی گاهی اوقات باعث می شه بیشتر خودتو بشناسی.

غزل تنهایی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.ghazal67tanhaei.blogfa.com

صدای آب می آید،مگردرنهرتنهایی چه می شویند؟
لباس لحظه هاپاک است....

معشوق یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://eshgh2008.blogfa

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه اجازه بدید اسم شما رو به عنوان یک دوس در وبلاگم وارد کنم منتظر جواب هستم

مهدی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://mehdipix.com/

سلام امیرجان وب سایت خیلی خوبی داری استفاده بردم مرسی.من شما رو با نام عشق الکی لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو با نام
مهدی پیکس
لینک کنید
موفق و شاد وسبز باشید
یا حق
http://mehdipix.com

مهدی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://mehdipix.com/

سلام امیرجان وب سایت خیلی خوبی داری استفاده بردم مرسی.من شما رو با نام عشق الکی لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو با نام
مهدی پیکس
لینک کنید
موفق و شاد وسبز باشید
یا حق

نیما چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

4*
دوست من که این جملات را خواندی
اگر کسی را دوست داری،قبل از آنکه او را از دست بدهی ، قبل از آنکه او را از خود برنجانی و بگریزانی به او بگو، این حق اوست که بداند. تنها کافی است غرورت را زیر پا بگذاری، و بی خیال دیگران شوی، لااقل بعدها پشیمان نمی شوی که تلاش نکردی برای رسیدن به او.
اگر در درست بودن انتخابت شک نداری نگذار دنیا فاصله بیندازت میان تان،او جایی در این دنیای بزرگ در انتظار توست.
همین اکنون گوشی ات را بردار و با یک اس ام اس دوستت دارم انسانی را ، وجودی را، دنیایی را غرق شادی کن.

نیما چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

2*
و او... مصداق کامل خوبی بود، نزدیک بود، درست در برابرم بود، و خدا میداند می دانستم همان کسی است که همیشه دوست خواهم داشت، خدا می داند می دانستم کسی است که ندیدنش زجرم خواهد داد، خدا می داند می دانستم که اگر از دستش دهم یک عمر پشیمانی گریبانم را خواهد گرفت ،خدا می داند می دانستم، خوب میدانستم، اما من... مغرور بودم
شاید می ترسیدم جواب علاقه ام نگاهی سرد باشد، شاید می ترسیدم پاسخم سر تکان دادنی بیش نباشد، شاید می ترسیدم برنجد و برود.
و نگفتم آنچه را باید می گفتم
او رفت و من ماندم و 1 خروار خاطره، من ماندم و او که هر شب نمی دانم از کجا می آید در خواب هایم و تنها نگاهم میکند و بی هیچ حرفی می رود و بعد این منم که رها شده از این کابوس ها مستاصل می گریم.
این روزها همه جا را گشته ام به دنبالش،در به در،کو به کو،به دنبال نشانی از او.

3*
گشته ام بلکه پیدایش کنم، غرور لعنتی ام را زیر پا له کنم و برای نخستین بار(نخستین بار) توی چشم هایش خیره نگاه کنم وبگویم که دوستش دارم و این بار نگذارم که برود و این بار از دستش ندهم و این بار اگر لازم بود مقابل دنیا بایستم به خاطر دلم.
این روزها همه جا را گشته ام به دنبالش، و او نیست... دیگر نیست، لا اقل دیگر برای من نیست و این منم که باید یک طوری کنار بیایم با این حقیقت در حالیکه میدانم این سرنوشت مان نبود ، اشتباه من، ترس من از حرف ونگاه دیگران وغرورم سرنوشت مان را اینطور رقم زد.
و خدا میداند پشیمانم،خدا می داند هر روز به خود لعنت می فرستم که چرا پیشتر به او نگفتم که دوستش دارم

نیما چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

1*
از شما تقاضا دارم این مطلب را در وبلاگ تان در معرض نمایش قرار دهید و مرا در این امر یاری کنید.
این مطلب را برای دوستانتان نیز ارسال کنید و نظرات خود را به این آدرس بفرستید
Nima.ghgh@gmail.com

به نام خدا
این روزها زمانی را به یاد می آورم که از آن زیاد گذشته
آنقدر زیاد که راحت، بی هیچ تلاشی و بی هیچ جدالی می توان از حافظه پاکش کرد
از آن روزها زیاد گذشته،آنقدر که با تک تک روزهایش می توان پوشاند تمام تصویرهای او را، تمام لحظه های با او بودن را
من اما با تمام این حرف ها ، تنها کافی است چشمانم را روی هم بگذارم تا خاطراتش نقش ببندد در برابر چشم های بسته ام
من اما حتی نیازی ندارم به تلاش برای به یاد آوردنش، او خود می آید و عذاب مرا دو چندان می کند
او می آید و من به یاد می آورم که:
مغرور بودم،مغرور،آنقدر زیاد که همیشه از روی کوه غرورم او را نگاه می کردم، که غرورم شد قفلی بر دلم،

بشیر((۵ سال پیش)) پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ق.ظ

salam amir man bashir hasam 5 sal pish fek konam nemidonam chaghad pish bod gomet kardam age to amire khodam bashi on amir donbale khedmat bod kachal bod va mikhast ahang bekhone va dklameh man donbale amiram on age to hamon amir hasti va mano yadete be in shomaram bezang dadash 0938 773 86 19

بشیر((۵ سال پیش)) پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ق.ظ

kashki khodet bashi amir akharin bar shomare sherkati dade bodi ama hamon mogheha dge harchi mizangidam bar nemidashtin nemidonam male babat bod ki bod yadam nemiad faghad man donbale amir e khodamam hamon amir talari ghadim

مهسا پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام.خیلی قشنگ بوددقیقا حرفای دل منم همینه همینه .بهت تبریک میگم به خاطره روح وطبع لطیفت.موفق باشی

احسان جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.ehsan75.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

سلیمه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.lengehkafsh.blogfa.com/

عالی بود به منم یه سر بزن

leila دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://online1370.mihanblog.com

inja b yade rozhaye avale dabirestan oftadam eshgh+eshgh+eshgh=poochi
b man sar bezan
online1370.mihanblog.com

تیانا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.tiyana2010.blogfa.com

خدایا شاهد تنهایی ام باش

بین غم ها تنها ناجی ام باش

پر پرواز من دیریست بسته

تو بگشا و در آزادی ام باش

اسیر موج های تند خشمم

تو آرام دل دریایی ام باش

دل خسته خریداری نداره

تو خواهان صفای ذاتی ام باش

در این آشفته بازار محبت

تو تنها شاهد ارزانی هم
سلام ....وب جالبی دارین....با اجازه تون لینک می کنم .....

نگار سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام
وبلاگ زیبایی داری من خیلی خوشم اومد
چه صدای قشنگی داری اگه صدای خودت باشه!!!!!!
من که با این آهنگ واین نوشته هات خیلی گریه کردم
بازم ممنون از وبلاگ قشنگت

اجی هاجر چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://girlirani1.blogfa.com

________________________________.{}
________________________________.{}
_______.############_________.{}
_______.############_________.{}
_______.############_________.{}
_______.############_________.{}
_______.############_________.{}
_______.############_________.{}
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
_~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
............><(((>.............><(((>.............><(((>............><(((>....
><(((>............ ><(((> .............><(((>............><(((>.......
سلام دوسته من وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

راز جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

واقعا درکت میکنم.وقتی عشقتو از دست میدی انگار همه ی دنیا رو از دست دادی..............برای منم دعا کن.................

طلا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

امیر جان در این دنیا آدم های بی معرفت زیادن. از هر ۵ نفر ۴ نفرشون دلشون شکسته میشه. منم خیلی وقته دارم با این درد کنار میام. خدا بزرگه. مشکل اینجاست که همه یه روزی برمیگردن که یا تو نیستی یا خودشون. بازم امیدوارم موفق باشی و عاشق. صبرکردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی از همه دردناکتر اینه که ندونی باید صیر کنی یا فراموش

صبرکردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر ولی از همه دردناکتر اینه که ندونی باید صیر کنی یا فراموش

خیلی سنگین این حرف و پر معنی

باران شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ http://akharinsaghi.blogfa.com

بهم سر بزن من فقیری پیش نیستم اما تو خود ببخش و بیا

اسماعیل دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.esirasouli65.blogfa.com

چرا هستی ناراحت؟
وب سایت خیلی خوبی داری...
منتظر جواب هستم .
بای...

بیست و سی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ق.ظ http://20to30.blogfa.com/post-288.aspx

سلام ؛

خیلی عکس قشنگیه. لحظه عروج یه عاشق، لحظه کندن از دنیا و وصل به بالا، قطره خون رو لبش یه دنیا حرف داره، یعنی کی بوده؟! و چی کرده؟! که عکسش شده مرهم دل اون مادرای شهیدی که حتی از پسرشون عکسی هم ندارن .... اصلاً این عکس یه جور نماد شهید و شهادت شده، تا حالا خیلی ها با دیدن این عکس منقلب شدن، فقط خود خدا می دونه که دل پاک امیر حاجی امینی (مسئول واحد مخابرات گردان انصار الرسول) یا هنر خدایی احسان رجبی، خالق این عکس باعث جاودانگی این صحنه شده...

ادامه در بیست و سی . . .

پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای مطلب مطالعه کنید ؛ خیلی قشنگه

منتظر حضور گرمتون هستم

راستی سالگرد زیبا ترین پیوند هستی بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

امیدوارم که خودمان را آنگونه بسازیم که بتوانیم از این الگوهای مثال زدنی سرمشق بگیریم . انشاءالله



بئاتریس چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://mifasol.blogfa.com

سلام
عشق یه اتفاق شیرینه و جدایی غم انگیز و طاقت فرسا
نزارقبانی میگه :مرد برای عاشق شدن به یک دقیقه نیاز دارد و برای فراموش کردن به یک قرن

faezeh چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

salaam.man mikham toy update kardan komak bedem.mer30

مے نا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://sabo0ri.blogfa.com/

رفتم نگو او وفا نداشت راهی بجز گریز نمانده بود رفتم تا داغ بوسه ی پر حسرت تورا با آب دیده ز لب شستوشو دهم رفتم تا ناتمام بمانم در این سکوت رفتم تا با ناگفته ها به خود آبرو دهم....

رفتنی میره هر کارش بکنی یه چیزی بهانه می کنه دلمون رو خوش می نکنیم که حتما قسمتمون نبوده ول کنیم قسمت همین بوده ولی نه

یک غریبه سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.for-you-m.blogfa.com


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

گفته بودی که تو را در گلزار ها خواهم دید.گفته بودی که در گلبرگ نسترنها نشینی و درکلاله شقایق ها مئوا گزینی تمام گلزارها را به دنبالت زیر پا نهادم به کوه ها و دشت ها رفتم تا شاید تو را در تک گلی که در دامان خاک نشسته یابم.گفتم شاید با آبها سفر کرده باشی پس با آب ها سفر کردم و اثری از تو ندیدم.آه محبوبم...نیلوفر زندگی ام...نمی دانی چقدر دوستت دارم. و همه چیز را در کنار تو آرزو دارم..

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام مهربون/ به روزم/ منتظرتم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

عیدتون مبارک/[گل][گل][گل]

طلا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

بازم سلام امیر جان. من هر از گاهی که دلم میگیره یه سر به وبلاگت میزنم. من خیلی تنها و دل شکستم. دلم خیلی واسه روزایی که با عشقم بودم تنگ شده و در اتاقم میشینم و به یاد لحظه هایی که در همین اتاق باهام بود اشک میریزم و به این فکر میکنم که الان در اتاق یه نفر دیگه است و واسه اون خاطره میسازه چون با نهایت بی رحمی به من گفت که برم. دعا میکنم درد دل همه ی آدمای خیانت دیده آروم شه. تو هم دعا کن. بازم بهت سر میزنم.

hamsafar پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.mardekhob.blogfa.com

سلام دوست گلم

عیدسعید قربان بر شما دوست عزیز مبارک

[گل][گل][گل][گل]
به کلبه ما هم سری بزن خوشحال میشم
[بوسه][بوسه][بوسه]

منتظرتم
[قلب][قلب]

بای
[بدرود]

طلا پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

امیر جان ممنون که نظرمو خوندی. آره این حرف که ندونی باید صبر کنی یا فراموش خیلی حرف سنگین و با معنایی. من خیلی وقته که تو این شرایط معلق موندم ولی الان دیگه حلش کردم چون تصمیم دارم انقدر فراموشش نکنم تا صبرش تموم بشه.! جالبه نه؟ من این کار رو میکنم و قول میدم روزی که صبرش تموم شد و برگشت حتما بهت سر بزنم و واست بنویسم. تو و همه ی خاننده های وبلاگت هم برام دعا کنین. دعا کنین امیدم زود تر صبرش تموم بشه و ...

سلام
من ام دعا می کنم که پشیمون بشه بیاد
اما من چی.....
دوسش داشتم دوسش دارم قد نفس هام

گلبرگ پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

می دانم چه میگویی می دانم چه می کشی من هم مثل تو وخیلی از آدم های دیگه دارم از درد عشق می میرم دریغ از یک نگاه دریغ از یک توجه دریغ دریغ هرشب تا گریه نکنم خوابم نمی برد من به که بگویم این درد را چگونه فراموش کنم ؟ مکی سوزم اما کسی نمی داند ونمی فهمد من چه می کشم هر شب از خدا می خواهم یا او را به من برساند یا او را فراموش کنم یا بمیرم .همه می گویند خیلی زشت است که یک دختر عشقش را به پسیری ابراز کند شخصیتش خرد می شود یکی بگوید چه عیبی دارد یک دختر عشق پاکش را به پسری که دوست دارد ابراز کند.خدایا چه کنک چه کنم؟

به نظر من ما ادم ها یک بار متولد میشیم
اگر تو به کسی که دوستش داشتی نمی گفتی شاید اون میرفت ماله یکی دیگه میشد
بهترین کارو کردی

ن شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ق.ظ

سلام
امیر
اون رفت و دل تو رو شکست یا تو دلشو شکستی و اون رفت؟
خدا وکیلی کدوم؟

اون رفت
ازدواج کرد........

نگار شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

salam.nemidonam chi begam.ettefaghi varede webe zibaton shodam.vaghean tahte taasir gharar gereftam.shayad b khatere inke harfaton harfaye dele man bod.vali in rasme zamonas k adam asheghe kasi mishe k dosesh nadare,ya ham dosesh dare vali ye rozi tanhash mizare va adam ba kole bari az khaterat mimone ba ashkayi k vase eshghesh arom arom mirize...

آرمان دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.asheghedel.blogfa.com

salam
webe kheili ghashangi dari
khosh hal misham pishe manam biai

آرزو سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.zir-yek-saghf.blogfa.com

سلام گلم

زیر یک سفق با موضوع "خواستگاری در مکانهای مختلف" بروز شد
منتظر حضور گرمت هستم دوست عزیز

دلوین سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://http://www.goftogoyesabziha.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری من از تو پردرد ترم دارم اتیش میگیرم بخاطر گناه نکرده دارم میسوزم خوشحال میشم به وب من سر بزنی رد پاتو ببینم

دلوین سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://http://www.goftogoyesabziha.mihanblog.com/

راستی صداتونم خیلی گیراست و به دل میشینه یه عالمههههههههههه

ن پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ق.ظ

فردا عید غدیر .عید سیداست.
عیدت مبارک.

ن پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

ازدواج کرد؟
دیدی حق با من بود.
دیدی همون یه عشقو داشتی و بقیه الکی بودیم؟
لبخند بزن.

رسول جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.khataratlive.blogfa.com

منو جز پیوند های وبلاگت قرار میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد