زیر بارون.....

 مثل همیشه تنها تو اتاقم نشسته بودم....           

  دلم گرفته بود....                              

  احساس کردم از بیرون یه صدای آشنا میاد... 

رفتم کنار پنجره و بیرون دیدم.....    

آره همون صدای آشنا.... داشت بارون میومد..... 

 آسمونم مث من دلش گرفته بود.... داشت میبارید....  

دلم طاقت نداشت تو اتاق پشته پنجره بشینم.... زدم از خونه بیرون.....   

زیر بارون قدم میزدم و گریه میکردم....  

هیچ کس حتی قطره های اشک روی گونه هام رو نمیدید.....   

چه قشنگه.... قدم زدن.....زیر بارون.... گریه کردن با آسمون....                                            چرا....؟                                                  

چرا دلم گرفته....؟                           

چرا دارم گریه میکنم...؟                       

چرا دارم زیر بارون خیس میشم....؟                   

پس چرا هیچ کس چتری برام باز نمیکنه....؟     

چون تنهام....؟                   

یعنی جواب همه سوالام همینه...؟

.

.

.

شاید اگر اون نبود لذت این قدم زدن زیر بارون.... خیس شدن....  

سکوت الآن رو نداشتم.....      

شاید هیچ وقت تجربش نمیکردم.....   

نمیدونم.............................!!!! 

نظرات 37 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.oncoming.blogfa.com

سلام
در صورتی که تمایل به تبادل لینک دارید به من اطلاع دهید

آرش جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

چرا عشق اینجوریه
عشق فقط عذابه

رازباران شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://razzbaran.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگه وبلاکتون
منو هم به اسم رازباران لینک کنید
بهم یه سر بزن
مرسی

باران یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.baranjoon3.blogfa.com

سلام فائزه جون اگه دوس داری منو لینک کن به نام باران عشق و بگو با چه اسمی بلینکمت و بگو اجازه میدی از نوشته هات تو وبلاگم استفاده کنم یا نه ؟ ممنونم

moli moli دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://sanjab1369.blogfa.com

چرا تا عاشق میشیم میگن راه رو اشتباه رفتی برگرد تا دیر نشده... .

بیتا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.bita206.blogfa.com

سلام سلام
دوست خوبم وبلاگ شما بسیار زیباست خیلی وقت بود که از دیدن یه وبلاگ اینقدر لذت نبرده بودم حتما بهم
سر بزن

ندا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

دوس داشتم مرسی واقعا قشنگ بووووود

الی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://2e.blogfa.com

سلام فائزه جون اگه دوسداری منو با اسم (به یاد روزهای بارانی لینک کن و بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم.
ممنون
منتظرم . بای بای

یک دوست جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://rainoflove.persianblog.ir/

چرا غم و تنهایی.... خوشحال می شوم قبول دعوت فرمائید.

hossein پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.jahanamesaket.mihanblog.com

...´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
سلام
این پرنده اومده شما رو به وبلاگ من دعوت کنه!!!
ممنون میشم یه سری به من بزنی
موفق باشی و شاد
منتظرم

طلا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام دوباره به آقا امیر. یه مدت نبودم چون خیلی داغون تر از چیزی بودم که بخوام حتی چیزی بنویسم چه برسه که بهت سر بزنم. یادته ازت خواستم دعا کنی تا عشقم پشیمون بشه و برگرده؟ یادته گفتم انقدر فراموشش نمیکنم که خسته بشه؟ الان ژشیمونم. اون برگشت ولی این دفعه خیلی بد تر از دعه ی قبل خوردم کرد و رفت. الانم که مینویسم حال خوبی ندارم. حالا برام دعا کن که فراموشش کنم. باشه؟هر از گاهی به دلخوشی یه خط جوابت بهت سر میزنم. منتظرتم.

سلام
فراموشی جزیی از خلقت انسان هاست باید یاد بگیری دعا کردنی نیست
باید یاد بگیری چطور فراموش کنی

دنیا 2 یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://باران دروغ

عشق چیز قشنگیه ولی جدایی خیلی سختههههههههههههههههههههه!!!

طلا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

اول که مرسی از اینکه به این زودی جواب دادی. آره. تو راست میگی وفکر نمیکنم توی وجود من خلق شده باشه. البته عادت هم مثل فراموشی بخشی از وجود آدم هاسی. منم دارم سعی میکنم حداقل اگه نمیتونم فراموشش کنم به نبودنش عادت کنم. منم مثل تو مینویسم. نوشته هام همش از درد و غمه. دوستام نوشته هامو خیلی دوست دارن. میگن قشنگ مینویسم و غمناک. خدا رو چه دیدی شاید یه روز چاپشون کردم. اگه این کار رو کردم اسم کتابم رو حتما بهت میگم. توی شهر ما هنوز بارون نیومده و من آخر یکی از نوشته هام گفتم که شاید این بغضی است شاید این بغضی است تکرار نشدنی از آسمان. مثل بغض من. تو چی فکر میکنی؟

شاید....
دوستی شوخی سرد ادم هاست بازی شیرین گرگم به هواس
باسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاس

طلا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

از شعر زیبات ممنون. امیر جان امروز رفتم به نوشته های ماه های قبلت سر زدم. راستی تو متولد اسفندی؟ منم متولد اسفندم. معمولا اکثر اونایی که اسفندین عاشقای درد کشیدن. یه سوال دیگه. چرا یه بار واسمون قصه ی عشق زیبات رو نمینویسی؟ آخه هر کی یه بار به وبلاگت سر بزنه این سوال براش پیش میاد. منم دوست دارم واقعا بشنوم. ممنون که بازم جوابمو دادی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

چرا دیگه جوابمو ندادی؟ سلام. من با وجود امتحانات ولی دیگه تقریبا به وبت سر میزنم. این دفعه جوابمو بده که قصه ی عشقتو مینویسی یا نه؟ مرسی.

سلام
نه نمیخوام دیگه برام خاطرات زنده شه

مهسا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام عزیزم فوق العاده زیبا بود
به امید موفقیت های بالاتر

َآلما شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://alma1389hadadi

سلام جیگر
ممنون که سر زدی.
وبت قشنگه.
با اینکه به وب تو نمیرسم اما سر بزن.

سنگ صبور یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ http://shabahang2536.blogfa.com اگه مایلیدتبادل

سلام.وبلاگ من :

http://shabahang2536.blogfa.com
اگه مایلیدتبادل لینک کنیم.خوشحال میشم به من سربزنید.ممنون.موفق باشید

سیدعلیرضارئیسی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ http://kashkoolraeesi.mihanblog.com


سلام دوست خوبم

ممنون از شما و حضور گرم شما باز هم به من سر بزن

شعر زیر از خودم تقدیم به شما

مکه

رفتن مکّــــه، بدون مال : نه

عاقل ودیوانه دریک خانه: نه

طوف کعبه سود، کی باشد ترا

پول دزدی خرج بر محراب : نه

محمد شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

جالب بود
۶

نرگس پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.من از همتون بدتر بودم.میدونین عشقم یک طرفه بود.به خدا خیلی سخته. امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه.اینکه یک پسر تو عشق شکست بخوره غیر قابل باور آقا امیر.من دارم یک علاقه جدید رو شروع می کنم.طلا جون و آقا امیر دعا کنین به لطف خدا این بار شکست نخورم.اسم اینو دیگه نمیخوام عشق بذارم چون از عشق متنفرم.راستی اینو نگفتم:اونی که قبلا دوستش داشتمو هنور نتونستم فراموشش کنم الان یک ساله ازدواج کرده!!!!!!!!!!!دعا کنین توی این راه جدیدی که دارم میرم شکست نخورم.گرچه امید دارم چون با توکل به خدا این علاقه رو شروع کردم.حالا که اینهمه نوشتم دوست دارم جوابمو بدی.براتون بهترینها رو آرزو میکنم.پیشاپبش عیدتون مبارک!!!!!!!!!فعلا خدا حافظ.

سلام نرگس عزیز
من هم امید وارم که تو این را موفق باشی
دکتر شریعتی میگه من تو را دوست دارم و تو دیگری و دیگری دیگری را و این گونه است که ما همه تنهاییم

پیمان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://berari1354127.parsi blog.com

نوشتهات محشره البته اگه همش از خودت باشه ولی خوب می نویسی خواستی بهم سری بزن.

متینا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://greenlovematin.persianblog.ir

سلام.حالتون خوبه؟من به طرفداری از بلاگ های عاشقانه توی انتخاب وبلاگ برتر کاندید شدم.اگر دوست داشتی به بلاگمم سر بزن وبهم در انتخاب وبلاگ برتر ماه که در سمت راست تصویر میبینید رای بده.منتظر حضور شما در بلاگ عاشقانه ام هستم....[لبخند]

شیدا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام

راستش خیلی قشنگ بود

منم همچین دل نوشته ای رو نوشتم البته نه به زیبایی شما

فک کنم همه احساسات مشترک اکثر اینچنین نوشته هایی حس زیبا و باک و معصوم عشقه

موفق باشید

بی خی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

جمش کن

شرکت یگانه زنبور کاسپین شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

ژل رویال محصولی رویایی برای آنان که می خواهند جوان بمانند
با ما تماس بگیرید
info@caspianbee.com
www.caspianbee.com

تینا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ق.ظ

نمیدونم واسه چی همه مون یه جورایی دلمون گرفته و تنهاییم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

خیلی خوب بود

دریا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ


______________________________________________$$$$$$$$$
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&)_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$
_$$$$$$$
$$$$$$$
$$$$$$
من هم عاشقم امیدوارم هیچ وقت رهام نکنه

ارمان پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

دلم گرفت از آسمون هم از زمین هم از زمون ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم من به زمین و آسمون دست رفاقت نمیدم

ساناز چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی باحال بود جیگر لعنت به این عشقای تخیلی که فقط۰۰۰

ماهک یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://http://www.nafase-man2012.blogfa.com

صبر کن سهراب !قایقت جا دارد ؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نگار دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://tanhatarine2011.blogfa.com

سلام وبت عالیه من لینکت کردم اگه دوست داشتی منو با اسم وبم لینک کن ممنون سر بزن :ی

طلا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام. بعد از خیلی وقته که به وبلاگ قشنگت سر میزنم. به نصیحتت گوش کردم و فراموش کردن رو یاد گرفتم ولی میدونی به چه نتیجه ای رسیدم؟ شاید بشه فراموش کردن رو یاد گرفت و تا وقتی نیست و نمیبینیش خودتو گول بزنی اما به محض اینکه دیدیش میشی همون شاگرد تنبله که وقت امتحان نمیتونه جواب پس بده.اگه عاشق باشی فراموش کردن تنها چیزیه که هرگز نمیتونی یاد بگیری. مطمئنم خودت هم همینجوری. امیدوارم اگه تا الان فراموش کردن رو یاد گرفتی هرگز نبینیش تا همینجور یه شاگرد زرنگ بمونی.قبول داری؟

نارسیس چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.angleforhe.com

دوستای عزیز خوشحالم میکنین اگه به وبلاگ منم یه سری بزنین

بچه هاخوبه که همیشه یه عاشق باشی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

من از وقتی که یادم میاد عاشق بودم روزی نداشتم که عاشق نباشم......خلاصه ارزششو داره.من حالاشم عاشقم عاشق ف

محمد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه وباحوصله نوشتی به منم سر بزن ونتظرما نظرتو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد