من از غم مینویسم مینویسم که بخونی من از دل مینویسم که غم عشق بیدونی

 همه اینها میگزره فقط میتونم بگم...........................................................................
میرند آدما از اونها فقط خاطریهاشون به جا میمونه
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی است.



به خدا عشقت واسه من رنگ جونونه.!!!
به خدا عشقت مثل آتیش تو قلبم مثل خونه.!!!
اگه یاره تو باشم با این دستهای خاستم واسه تو لونه میساختم تو همین قلبه شکستم!!
بابا یکی نیست این درده منو بفهمه.!!!بابا به خدا من انقدر پرعشقم من انقدر پره دردم که عاشق های دونیا نیمیرسن بگردم.!!!
میدونم بابا هرکی عاشق میشه همین دردو داره ولی کیه.........!!!
نزدیک بود یادم بره!!!
آخه دیگه خواب تو چشمام نیست
:::::>حالا تیتار کنم؟؟!!!.
امیدی تو نگام نیست:::>مثلان من خودم امیدم
پره دردمو ای وای ی ی ی ی!!یک درمون سره رام نیست
تو که نیستی خیال کن که هیشکی باهام نیست.!!!
دیگه هیچی تو این زندگی اون جور که میخوام نیست.!!!
خاسته شدم از این دو تا!!!غم.......!......عشق:::>۲ دوتا دوسته جدا نشدنی!!!
من ن ن ن ن ن ن از غم می نویسم می نویسم که بخونی!!!.
من از دل مینویسم که غم عشقه بدونی!!!
ای بابا بخدا اگه بیدونی !!!!!!؟؟؟؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد