سهم قلب شکسته

نشسته بود روی زمین و داشت تیکه هایی رو از روی زمین جمع می کرد بهش گفتم: کمک نمی خوای  گفت : نه، گفتم: خسته میشی بذار کمکت کنم دیگه........گفت : نه خودم جمع می 

کنم.         

گفتم :حالا تیکه ها چی هست؟ بد جوری شکسته شده معلوم نیست چیه؟؟؟ نگاه معنی داری کرد و گفت: قلبم این تیکه های قلب منه که شکسته خودم باید جمعش کنم بعدش گفت:می دونی چیه رفیق؟آدمای این دوره زمونه دل داری بلد نیستند وقتی می خوای یه دل پاک و بی ریا رو به دستشون بسپری تودستشون نگرفته میندازنش زمین و میشکوننش میخوام تیکه هاشو بسپارم به دست صاحب اصلیش اون دلداری خوب بلده میخوام بدم بهش، بلکه این قلب شکسته خوب بشه آخه میدونی اون خودش گفته که قلب های شکسته رو دوست داره،تیکه های شکسته ی قلب را جمع کرد ویواش یواش ازم دور

شد.                                     

  و من توی این فکر چرا ما آدما دل داری بلد نیستیم  موندم دلم می خواست بهش بگم خوب چرا دلت رو میسپاری دست هرکسی؟ انگار فهمید توی دلم چی گفتم و گفت:دلم رو به دست هر کسی نسپردم اون برای من هرکسی نبوداینارو گفت و رفت سمت دریا سهم تنهاییهاش دریایی بود که رازدارش بود.......

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

مرسی خیلی قشنگ بود

لیلا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.hiss2.blogfa.com

وب قشنگی داری...
عالیه.
اگه مایلی منو هم بلینک با نام
" ...hiSs"
به منم اطلاع بده که با چه اسمی بلینکمت ;)

مریم دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

قشنگ بود و واقعی

وقتی نامهربون باشی تمام سعیشونو میکنن که دلت رو بدست بیارن اما همین که..
دل تو هم میلرزه و دلتو میدی دستشون..
یه غریبه میشی که دل شیشه ایت رو میندازن زمین...

اما دوست خوبم
مهربونی هست که به قول خودت دل شکسته رو دوست داره و اونی که دلدلری بلده رو برات میاره...یکی مث خودتو.

محسن دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://m2t.blogfa.com

سلام
خیلی جالب بود
ولی یه کم رنگ زمینه دلگیره
حتما به مام سر بزنیا منتظرم

نسیم چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
اما دوس دارم بدونم چه طور شد این موضوع به فکرت رسید در موردش نوشتی؟منتظر جوابت میمونم؟قربانت نسیم

آنجل پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.angool.blogfa.com

azizam ch vaba galbi dari lazat bordam ba vblag ma n ham sari bazan
www.angool.blogfa.com

نرگس پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

مثل همیشه قشنگه.توام مثل من خیلی غمگینی.ولی خدا بزرگه.دوستت دارم.

علی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

زیبا تصور شاعر ابن شعر عاشقانم میکنه میزاری عاشقت بشم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.girlhot74.blogfa.com

خوشمله.ب منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد