آتش عشق (قسمت پایانی)

سلام دوستان
من تصمیم گرفتم که
وبلاگ عشق الکی ۲ رو هم بزنم که توسط بهترین دوستم هیوا آپدیت میشه 
حتما به هیوا هم سر بزنید.
ای ساحل دریایت آرام دل من
                                     خالیست از لعل لبت جام دل من
که عاقبتم دلم را به دست دل تو سپردم امروز هم جان من مست وصال توست نمی دانم چه بگویم
تو که جان منی بی تو جان ندارم،آزرده ام دیوانه و خراب تو که بی تو بی قرارم و فقط در حسرت
دیدار تو هستم این را هم می گویم اگر کسی با تو می بخورد و دلش دیوانه نشود دل نیست و عاقل نیست که من دوست دارم همچو لیلی سوز عشق مجنون را داشته باشم و از دست آن جام شراب را بگیرم و این را بدان جز وصال تو با من برایم در مانی نیست.

دلم گرفته از این سقف های بی روزن 
                                              که عشق رهگذر کوچه های باران است
  



آتش عشق(قسمت اول)

تا توانستم بر سر کوی تو آمدم دری زدم و دیوانه کردم دلم را عقلم را از این خانه بیرون کردم
و راهی میخانه شدم شمعی که در دلم روشن کرده بودم همانند پروانه ای به دور آن چرخیدم
شانه ات که امن ترین جای دونیاست به أن تکیه کردم و درد دلم را به کسی نگفتم چون دوائی نداشت دیگر از آن به بعد میخانه منزل من شدچون دیگر جز یاد تو در دلم نبود و عشقت در دل و جان و روح من بود و دل من را دیوانه کرد و جز خم ابروی تو دیگر محرابی نداشتم
                                                                                                      
  ادامه دارد...
  
                                                                                                        

غوغا

در سینه ام نمایش غوغا کشیده رفت
                                                             در کوی دل زمینه ی سرما کشید و رفت
بیچاره دل که دید به گل،خار نقش تو
                                                             فریادی از میانه دریا کشیدو رفت
یادش به خیر تا دیار سبز
                                                            خطی به طول عشق از اینجا کشید و رفت
دیشب که یاد خاطره ات را ورق زدم
                                                             مهر سکوت بر سر لبها کشید و رفت
وقتی که دید دل هنر چشم مست تو
                                                            دودی ز روی عقل به بالا کشید و رفت
دیواری از جدائی ما تا خدا کشید
                                                            خطی میان ساحل دریا کشید و رفت

                      اویی که گوشش داد به این قصه مو به مو
                            آهی به عمق حادثه ما کشید و رفت 
     
                                                                ((ای کاش تو همسایه دیوار به دیوار من بودی))
             

عشق خاموش (قمسمت پایانی)

خوب مشکله تصورش که ما کنار هم باشیم مهم نرفته
موندن سر رفاقته اما یه چیزی قلب عاشق رو بدجوری آتیش میزته
معلومه بودن، کسی که بزرگترین تفریحش خیانته اما از همه ی این ها گذشته 
واسئه من توی دنیا از همه عزیز تری و بهترینی اینم بدون اینجا واسه گره های نگاهت یه شاعری منتظر دیدنت ولی گناه من سنگین تر از نگاه تو نبود با این حال تنها برایت مینویسم
                         
                            بیا تا دلواپس ، دلواپسی های همدیگر باشیم
                             ای کاش رسیدن من به تو همین پل نگاه بود 
                                     

عشق خاموش (قسمت چهارم)

به هرکسی که قصه شو می گم برام آتیش میگیره وقتی تو رفتی 
دل خوشیهام پر زدو رفت من شدم اسیر تنهایی و خاطره هام 
پر زدو رفت آخه خیلی زود بود  با غصه ها منو تنها بزاری
تو اگه عاشق بودی می فهمیدی عاشقی قشنگ ترین
اسارت
      
                                                              ادامه دارد.........