سکوتی سرد در تنهایی و درد

تنها و خسته از زندگی و تنهایی وسکوت و تنهایی که باشد سکوتی پر از درد درآن پیداست و نقش سرد سکوت در موج های تنهایی نمایان شده است .تنهاشده ام واز زندگی خسته شده ام عمری است که غم در دلم نشسته و پنهان است در قلبم . دلم پر از درد است و تنهایی سکوت سرد زندگی ام تنهایی را با خود آورده وهر چه در ودل دارم را با خودم رها کرده وبه راه دیگری سفر کرده است. سفری که در آن پر از حادثه است , حادثه های تلخ وشیرین. کاش در این سفر جاده ای پر از محبت وعشق باشد تا من دیگر تنها نباشم با تنهایی دیگر نمی توان زندگی کرد زندگی با آن یک آتش است که در قلبم شعله ور میشود و خاموش شدنی نیست . وقتی تنها شوم قلبم می سوزد , از سکوتی که برپا می شود میسوزد .جاده ها پر از سکوت است , جاده ها در سفرم پراز غم است .گفتم سفری بروم که دیگر تنهایی به سراغم نیامد که آمد . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سلام دوستان گلم من شرمندم به خدا هم وبلاگ فیلتر هست هم این که یکی از بهترین دوستانم فوت کرده دیگه حوصله هیچی رو نداشتم سعی می کنم هم زود به روز کنم هم از خجالت شما دوستان گلم که همیشه شرمندم می کنین در بیام

 

شقایق

  

شقایق، عشق من مثل رود ، جاری و زودگذر است

شقایق ، زندگی ام بی همدم و همیار است

شقایق ، دنیا برایم قفس است و عاشقی نیز برایم مثل رود زودگذر است

شقایق، اشکهایم پایان یافتنی نیست

شقایق، سرنوشت با من یکی نیست

شقایق، گذشته های شیرینم ماندنی نیست

شقایق ، تنهایی با من هم صدا ست با من غریبه نیست

شقایق، گلهای باغ زندگی ام باز شدنی نیست

شقایق ، تو گلی همیشه عاشق ، تو که می دانی درد عاشقی را ، پس بدان که عاشقی بدون درد نیست

شقایق، بدان که من هم مثل همه عاشقم ، و مثل همه عاشقان درد من یکی دو تا نیست

شقایق ، درد من درد نیست ، یک دنیا غم و غصه عاشقی است