پــــــایــــــیـــــــــز

نمی دونم کدوم حس نشونی تو رو به من داد
گذار من عاشق به خونه تو افتاد 
نمی دونم کدوم یاد عطر تن کدو باد
 عکس تو رو تو قاب خاطره هام نشون داد
نمی دونم کدوم دست کتاب غصه رو بست
نگاه من عاشق به چشمای تو دل بست
نیاز هر نگاهم  سایه و تکیه گاهم
برای با تو بودن همیشه چشم به راهم
بیا تو فصل گلریز از عشق من نپرهیذ
بیا با من بهار شو بزن به قلب پاییز

گـــــــنــــــاه کـــــــــردی

تو را با دیگری دیدم که گرم گفتگو بودی
با او آهسته می رفتی سرا پامحو او بودی
صدایت کردم بر من چو بیگانه نگاه کردی
شکستی عهد دیرینه را ...
                                  گناه کردی
چه شبها که من تنها به یاد تو سحر کردم
چه عمری را که بیهوده به پای تو هدر کردم
تو عمرم را تباه کردی
                                                       گناه کردی...گناه کردی

وداع



در شهرستانی به نام عشق رشته کوهی است بنام    محبت
در این کوه رودی است بنام                               صفا
و این رود به آبراهی می رود به نام                      وفا
سر انجام این آبراه به آبگیری می ریزد به نام                
                                                             وداع
 


دوستان قرار وبلاگی که برو بچه ۲۱ خرداد ۸۳ گذاشتن حتما بیاید من هم میام
به وبلاگ
استنلی هم سر بزنید که زحمت کار های فلش و... به پای ایشون بوده 

طـــــلـــــوع چــــشـــــمـــــات

سلام
شرمنده ی مقدار دیر آپدیت کردم آخ مریض شدم شدید
راستی وبلاگ عشق الکی ۱ساله شد.شاید دیگه ننویسم شاید هم ادامه بدم نمیدونم.

تو صدا بزن منو به هر اسمی که می خواهی
                                      می دونم از پشت،ابر تو یه روز می یای
آره،تو همون ماهی،تو شبای بی کسی
                                      یه جورایی واسه من انگاری دلواپسی
می خونم از تو چشمات به تو دلت چی می گذره
                                     بذار تا بهت بگم که کی از گل بهتره؟
ارزش خودت برام بیشتر از آسمون
                                      جون من همین جوری،همیشه با هام بمون
بدون رو درواسی،خودت از گل بهتری 
                                      واسه ی هدیه چرا برا من گل می خری؟
هر جور که بخواهی دارمت تا ته خط
                                      بر نگردونی منو تشنه از دم شط
با یه دنیا عشق و شور با یه عالم پیام
                                      تو رو فریاد می زنم یعد از این با یک  سلام

وقتی که دست عزیزت یه نوازشگر خوبه وقتی که طلوع چشمات دشمن هرچی غرور؟
وقتی که سایه اسمت روی لبهام خونه داره وقتی که زخم نفسهام بی تو مرحمی نداره تو بگو جز تو کسی هست که منو تنها نداره کسی هست که اگه رفتی واسه من بشه ستاره؟