عشق خاموش (قسمت اول)

نگات قشنگ و ناز بود اما یه کم عجیب و ناشناس
نمیدونم از کجا شروع کنم دوست دارم یه عالم
چرا منو می زاری و یه بار دیگه می ری سفر
نمی دونم سفر چیه چه چیزی حاصلت می شه
آخرشم من می میرم تا تو رو مبتلا نکنم 
تو عالم دنیای ما رسم که لحظه سفر 
یادگاری به هم بدن تو یادگاری تو دادی
تو قلب من یه مشت غم شاید اینو بهم دادی
که بگی همیشه با منی شاید تو راست می گی
غمت همیشه با منه اما......
                                          ادامه دارد... 
دوستان شر منده که دیر به همتون سر می زنم به دلیل مشکل سربازی آخ دارم
آشخور میشم ولی حتما به حمتون سر میزنم

بی قراری

                            سالها شد که برایت بی قراری می کنم 
سیل اشک و آه را از دیده جاری می کنم
                                                      تا ببینم روی ماهت را به شب های خیال
                         از برای دیدنت فریاد و زاری می کنم 
خوب میدانم که سودی نیست اشک و آه 
                                                      لیک با این شیوه بهرت جان نثاری می کنم
                          وقت دل تنگی تصور می کنم روی تو را
قاب عکسی در خیالم یادگاری می کنم
                                                       مرغ عشق من ز دل تو جان می داد
                             از بهر تو زندگی چه آسان می داد

اگر باشی مهربونم،همدم و عزیز جونم
   واسه سالها که سهله تا قیامت می مونم
      دلخوشم من باز به فردا که با تو باشد دلم
                            تنهای تنها زیر بال آسمون ها
                                                         زیر نور ماه تنها. 

مستی عشق قسمت آخر

یه روز قدماتو بذار رو چشم خیسم یعنی میشه
با تو کنار همدیگه باشیم نشد یه کاری بکنی
که بدونم دوسم داری آتیش گرفتم، و یه بار
نگام نکردی و بگی آره؟
ولی ما چه تقصیری داریم که قحطی وفا شده
من به اون نقطه رسیدم که اگر حتی نباشی
 همیشه بودی و هستی انتخاب آخرینم
و برای همیشه اشکهایت را می ستایم نگات را گرامی میدارم

هرچی باشه عاشقی کفتر بازی نیست
                      میدونم دل تو رقاص هیچ سازی نیست

مستی عشق (قسمت هفتم)

آخه کی فکرش و می کرد مائی که باهم بودیم تو روزای بی کسی
دست همو رها کنیم راستی تو دنیا کسی هست که یه کم مثل
تو باشه؟اگه باشه کمه چون تو مثل کیمیا می مونی وقتی نیستی
نمی دونی دل من چه حالیه بی تو حتی نمی شه یه لحظه زنده بود
و زندگی کرد چون که معصوم و زلالی آرزوم این بود همیشه سایبون 
دل بی پناهم باشی دوست دارم 
                                                  ادامه دارد...

مستی عشق(قسمت ششم)

همیشه آرزوی من این بو که عشق ما با رنگ زیاد تکراری نشه عجب دیوانه بودم که به
چشمات دل بستم یادته بهت گفتم:تیر نگا تو توی قلب من نزن به من نگو دل خودت
همیشه یه جای دیگس من کسی رو می خوام که نیست مثل تو آخه اون به من
دوروغ نمی گه می دونم که خواستن تو خیلی سادس اما داشتن تو خیلی سخته
خلاصه تموم شعراو حرفام بدون تو خیلی تنهام قسمت ما شده انگار صبر و تنهایی
و دوری به خدا واست می میرم کافیه بگی چه جوری، آخه فرار نبود من دیگه عاشق بشم
نمی دونم اسمش چیه یا وسوس یا قسمته؟
                                                                  ادامه دارد....
                                 
                                                 

مستی عشق (قسمت پنجم)

نکنه تو خونه ی دلت یه وقت دزد اومده رفته قیمتی ترین چیز یعنی دل رو دزدیده
اگه تو بخواهی برای من میشینم می شمرم فقط ستاره، الهی هوای غربت
عزیزم بهت بسازه! اما نمی دونم چرا غرور تو واسه دیونگی من خورد شده
انقدر دوست دارم که کشتنم واست حلاله موندنت یه آرزوبرام ،ولی                                       شاید از جاده ی دور رسیده واست یه مهمون، چشمای تو شاید از من
دیونه خستن ،از جون چشمام چی می خوای ،دوست دارم یا التماس؟

                                                                                     
                                                                             ادامه دارد.....
                                                      

مستی عشق (قسمت چهارم)

 روزای اول عاشقیمون یادته دلامون هزارو یک بار برای دل هم تنگ می شد
خواهشامو رو چشمات می زاشتی قیمتی بودن، خلاصه تا زمونی که
تو هستی نمیدم دستمو هرگز به دستی ، ولی وقتی که از سفر بیای
می خواهم تاجی از گل بسازم برای قربونی میخوام یه قاب
شاعر بیارم ولی هیچکس تو دنیا مثل تو نمی شه اینو به
هرکسی گفتم:خندید و گفت: چه حرفا رو شونه هات
می خوام واسه سرم یه جا پیدا کنم فکر می کنم
با این کارام آخر تو رو رسوا بکنم آخه من تو
رویاهام ندارم یه عشق دیگه قشنگیشم
همینه که یکی فقط نگاه کنه آخه تو
عاشقی ها کی هست که خطا نکنه
                                                   ادامه دارد....

 

مستی عشق (قسمت سوم)

خیلی سخته کسی رو که دیشب  بوسیده باشی فرداش ازش رنجیده باشی
بیرون از از خونه که می ری،دل من هزار جا میره نکنه چشات بیفته تو                             چش یه رهگذر ، می دونم که جسارته اگر چه از تو چیزی بخوام اما
 تنها خواهان وفای تو هستم یادته آن همه شعرای زیبایم که برای تو خوندم
تو گفتی بازی،با دل بیمارم بسیار کردی ،تو ،تو جایی واسه غرور و
التماسم نذاشتی آخه تا کی بکشم منت چشمهای ،تو رو  این
همه میان سراغم به هوای،عاشقی من ، فقط یادم میاد چشمهای
زیبای تو رو ، تو اون شباکه تو چشات و با خیال من ... 
دور چشمات می گشتم فقط به بهونه زیارت 
                                                                       ادامه دارد....

 
               

مستی عشق (قسمت دوم)

 قرار نبود مثل تموم آدما بشی من جواب بدی ها تو همیشه با مهر و محبت می دادم
اما تو این بازی یاد گرفتم هر کی بده آخر برنده می شه،ناز تو می کشم انقدر
که خودت واسم بخونی ، ترسم نکنه تو سر عهدت نمونی من واسه کسی
که دوستش دارم صداش می کنم عزیزم روزای خوبمو به پاش می ریزم
من کسی رو می خوام که عاشق باشه اول و آخرش شقایق باشه
من با این حرفام می خوام جدایی رو برات سخت کنم نکنه خبر
بدی دلت داره یه جا دیگه پر می زنه نکنه عهدتو بشکنی و
بری پیش رسوای ،دیگه اما دلم می گه نمیری
                                                                       ادامه دارد....