روز های رفته....

روز های رفته دیگه بر نمیگرده
روزهای گذشته شمردن نداره
روز های رفته دیگه غصه خوردن نداره
لحظه های بودن کنارت
توی فکرم میشه تازه
قطر اشکی میچکه بر گونه هایم
قلب من غرق نیازه بودن دوباره ات
یه خیال تا همیشه
غصه ای که از درد فراق
هیچو قتی تموم نمیشه
همه عاشق ها یه روزی بر می گردند
سوی دیروز قلب من مونده
به راهت ای همه امیده امروز

شهر عشق

همیشه با تومی مانم اگر با شی
    اگر عاشق و مرد خط باشی
      و کاری می کند با تو تب این
عشق
       که از عاشق ترین ها سر باشی
         و من تصویر خود را در تو می بینم
          که آن آئینه هم آیئنه تو باشی
           دل من در تب عشق
توخواهد سوخت
             اگر مانند آتش شعله ور باشی
               مبادا روزی از تو بی خبر یاشم
                 و یا از حال و روزم بی خبر باشی
                   رفیق غربت من ای تمام امید من
                       حضور تو ست که گرم از نگاه خورشیدم
                          چه می شد ای همه خوبی اگر کنار دلم
                            همیشه سفره ای از شعرهات می چیدم 
                               زمان رفتن تو آسمانم ابر بود
                                  اگر چه لحظه تنهایی ام تو بودی و من
                                    چرا حضور تو را در دلم نفهمیدم؟
                                       خیال توست که اینقدر در خودم ماندم
                                           بی یاد تو از شهر عشق تبعیدم

قرار وبلاگی

سلام دوستان
نظر به این که بچه های
۳ مهر که واقعا دست شون درد نکنه که ما رو گذاشتن سر کار
من و مسافر کوچولو تصمیم گرفتیم که یه قرار وبلاگی تو
کافه بلاگ بزاریم
از همه دوستان بلاگر دعوت میشه  چه بلاگ سکای چه پرشین بلاگ  و چه بلاگ اسپات
 قدم بر دل دیده ما بزارن و دعوت ما رو قبول کنن
هدف از این قرار هم فقط و فقط آشنایی دوستان و گپ زدن هست

                               پنج شنبه ساعت ۶      مورخ:۹/۷/۱۳۸۳

آدرس : تهران - میدان محسنی - برج بیژن - طبقه اول - واحد 32
 

                      این قرار به هیچ عنوان لغو نمی شه(حتی اگه هیچکس نیاد)