می دونم

می دونم خطا نکردم می دونم

می دونم وفا نکردی می دونم

میدونم دلم شکست خوب می دونم

خاطراتت داره داغون می کنه

غم و غصت داره ویرون می کنه

آخه تنهایی یه درد عزیزم

وداع کردنت یه مرگ عزیزم

می دونم چشمام دیگه اشک نداره

می دونم دلت برام جا نداره

می دونم تنها شدم تو ادما

حتی عشقم دیگه معنا نداره

یادته برام میمردی یادته

یادته با هم می خوندیم یادته

یادته تو شبای بارونی تو می گفتی عشقمون آخر نداره

 

دوستان موزیک وبلاگ با صدای خودمه

نظر تون رو در مورد موزیک بگین

ممنون از شما مهربون ها

 

نفس های هرز

ساده آسون قلبم میگه آروم آروم

آره باید اینبار به جای داد وبیداد

کاری کنم همه رسواییا سراغت بیاد

نفرت اون نامردیا و هوسبازیات

شکستن غرورم زیر بار نگاهات

این دفعه اومدم منت کشیت

اما اومدم انتقام از خودخواهیت

بخند آخرین لحظه های غرورته

اینبار نوبت سوختن و گریه های سوت وکورته

کسی نیست دیگه برای چشمای دروغت بارون بشه بباره

آب بشه تو هرم گرمای نفسات قلبشو زیرپاهات بداره

برا بار اول بارآخر عاشق شدم

اینبار تابوت کش دل پستت شدم

دلم میگه آروم آروم خنجرو بکش رو قلبش

که نه پوستی بمونه نه استخونی تا مرگش

آروم آروم میام سراغت منم یکی از بازیچه هاتم

اما تا گرفتن آخرین نفسای هرزت باهاتم

 

فرشته

همش تقصیر منه اگه گفتم دوست دارم به اخم تو میخندیدم میگفتم عاشقت منم همش تقصیر منه که دل به عشق تو دادم میونه خط آدما دیوونه پری شدم همش تقصیر منه دروغهاتو نمی دیدم چشمامو زود میبستم و فریبتو نمیدیدم همش تقصیر منه ما رو چه به فرشته ها کسی که حتی یک ستاره نداره چه به شما همش تقصیر منه خواستم که تنها نمونم به هر کسی که رسیدم گفتم دیگه تو رو ندارم

و باز دلم تنگه!

این روزها،روزهایی که فقط به جدایی فکر می کنم.به اشکهایی که سرازیر می شه و هیچ چاره ای براشون نیست. فکر می کنم چراآدم عاشق می شه وچرا بعدش باید جدایی رو تجربه کنه؟جدایی!فکر می کنم بزرگترین غم عالمه. بزرگترین دردی که آدم می تونه بهش دچار بشه و بدتر از اون، اینه که نتونی براش کاری بکنی.باید فقط خاطره هاتو با خودت ببری.فقط حسرت با هم بودن رو.فقط انتظار رو و فقط غم رو.باید اون نگاهها و اون سکوتهایی که هزاران حرف رو برات داشتن جا بزاری و بری. باید اون دستهایی که همیشه بهت آرامش می دن رو جا بزاری. باید بری چون سرنوشت برات خواسته. باید بری تا دلت تنگ شه .تا دلت بگیره برای روزهایی که
بیخودی هدر دادی. باید بری تا خودتو برای اونروزایی که خودخواه بودی هرگز نبخشی. برای
روزهایی که فقط خودتو دیدی و اونو ندیدی. باید بری تا شاید آدم بشی!