می دونم

می دونم خطا نکردم می دونم

می دونم وفا نکردی می دونم

میدونم دلم شکست خوب می دونم

خاطراتت داره داغون می کنه

غم و غصت داره ویرون می کنه

آخه تنهایی یه درد عزیزم

وداع کردنت یه مرگ عزیزم

می دونم چشمام دیگه اشک نداره

می دونم دلت برام جا نداره

می دونم تنها شدم تو ادما

حتی عشقم دیگه معنا نداره

یادته برام میمردی یادته

یادته با هم می خوندیم یادته

یادته تو شبای بارونی تو می گفتی عشقمون آخر نداره

 

دوستان موزیک وبلاگ با صدای خودمه

نظر تون رو در مورد موزیک بگین

ممنون از شما مهربون ها

 

نظرات 41 + ارسال نظر
اسماعیل دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.sunnorth.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
موفق باشی

نازگل دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ

قبلا هم گفتم صدات خیلی قشنگه

شاهرخ دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ

اگه تونستی بشناسیم میفهمی که نظرم چی

یک دوست دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://words.pixels.ir

روش نوین تبلیغات اینترنتی
سایت یا بلاگ خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید.
http://words.pixels.ir

فهیمه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://dozd_del.blogsky.com

سلام
م
اه من مهتاب من ای مونس شبهای من نور تو چون اطلسی در ظلمت شبهای من خوشه ی انگشتری برصفحه ی دیوار شب بوی خوب ”عشق“دارد با تواین غمهای من آمدم تا نیمه شب با تو بگویم راز دل یاد دارم آن نگاه مهربانت سوی من سخت دلتنگ و غم آلودم‘نفس تنگ آمده زین همه نامردمی ها که روا شد حق من گفتم از جور و بدی جانم به لب آمد خدا!! ماه هم از این بدی بس روی گرداند ز من در خسوف دردناکِ امشبت با من بگو درد دل با که بگویم ماه نور افشان من

خوش باشین
خدانگهدار

سهیلا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ http://sabreesang .blogfa. com

وبلاگ قشنگی داری . خیلی خوشم اومد . به من هم سر بزن

سارا (سایبان عشق) چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://sayeban-eshgh.persianblog.com

سلام آقا بهروز گل.
به ترانه ای که خوندی نه یه بار بلکه چند بار گوش دادم. سعی کردم زودتر پیام بدم که نشد!
قشنگ بود. منتها یه کم همخوانت بعضی جاها باهات هماهنگ نبود! اما در کل جالب بود. بعد یه سوال؟ این ترانش مال کی بود؟ می خوام بدونم تو چه قالبیه؟؟؟!!! آخه از نظر شعری یه خورده مشکل داره!
در کل تو هم می تونی خواننده ی خوبی بشی! :دی
همیشه شاد باشی

امیر چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.monk.blogsky.com

سلام . وبلاگت قشنگه صدات هم زیباست
امیدوارم شاد باشی

بنفشه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.simorgh_kh.persianblog.com/

سلام
خوب منو کی نفرین کرد نمیدونم .
خیلی سوزناک میخونی

قم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ق.ظ http://askari110.blogfa.com


باسلام خدمت شما

" درد دل "
شب که تنها گشتم از غوغای روز
دیده را گفتم : که ای آتش فروز
این دل بیچاره را آزرده ای
گه بداغ و گه به هجر و گه به سوز

وبلاگهای قرآنی: درمحضرقرآن
http://askari110.blogfa.com/
علوم قرآنی
http://www.alimalakoti.persianblog.com
آرامش درقرآن
http://www.arameshquran.parsiblog.com/
به روز شد.لطفا یک سری یه آنها بزنید ونظر خود را راجع به پستهای جدید بیان کنید.
به دوستان دیگر هم خبر دهید.
لطفا آنها را لینگ کن تا دیگرا ن هم استفاده کنند.
از همکاری شما ممنون هستم-عسکری

حبیب جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

اقا بهروز دمت گرم تو اخرشی خیلی قشنگ بود خیلی خیلی بازم از این کارا بکن اگه شعری اکوردی چیزی هم خواستی رو من حساب کن

سارا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام بهروز جان صدات واقعا فوق العاده است اگه بخوام هر دفعه که وبو باز کردم صداتو داشته باشم چه کنم؟ البته بدنه کانکت شدن؟ حتما جواب رو برام میل بزن.
منتظرم.امیدوارم بیوفا نباشی. منتظرم گلم.فعلا بای

elnaz یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ

الناز یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

خیلی وبلاگت قشنگه اگه وقت داشتی عکست رو برام میل کن با سن و خصوصیات دیگه ممنونت میشم عزیزم خیلی باحالی منتظرتم

بنفشه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.simorgh_kh.persianblog.com

سلام من آپ کردم دوست داشتی بیا

رضا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.golmekhak.blogfa.com

قشنگ بود . وبلاگ خوبی داری اما عالی نیست . امیدوارم سعی کنی و به درجه عالی برسی . صداتم نسبتا خوب بود .
موفق باشی عزیزم

فرزانه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.telesm_tanhayi.persianblog.com

سلام داش بهروز.... بابا دمت گرم صدات محشره ؛کلی حال داد بهم هم صدات؛هم شعرت........

میثم شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
خیلی باحاله
اگه میتونی این آهنگو واسم میل کن
خیلی ممنون.
همیشه عاشق باشی!

الی جووووووووووووووووووووون یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

خوش به حال خودم که همه اهنگاتو دارم ولی در کل خیلی

خوبه حتما ادامه بده.

دلناز چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ

خیلی قشنگ است بازم از این اهنگا بزار

مینا ومریم پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

عالی بود ممنون

sepideh پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ

صدای نسبتا خوبی داری. آهنگ و شعر خیلی خوب بود و از دل میخواندی .امیدوارم که سعی کنی از این بهتر هم بشوی.
لطفا اگر شعر و یا اهنگی داری برام میل کن.
برات آرزوی موفقیت دارم.

باران جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ق.ظ

عا لی خیلی خوبه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رهگذر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ

متنات با صدات خیلی قشنگن ...دلم گرفت..ولی اشکال نداره دیگه یه عادت شده واسه دلم

یاس یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام:اگر دلت شکست اگر تنها موندی اگر دیدگه اشکی برای سرازیر شدن نداری گوش بده:هیچ کس به جای تو نیست پس انتظار نداشته باش با درست کردن این وبلاگ همه برات دل بسوزونند که به تو ترحمم نمی شه کرد خودت بهتر می دونی.
حالا راحت به دردودلت با ادمهایی مثل خودت ادامه بده.خداحافظ.

سونیا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام . عزیزم صدات خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگه شعرشم قشنگه . هر جا هستی خوب و خوش باشی . راستی عکست و چند سالته کجا زندگی می کنی و غیره ..... بذار داخل وبلاگ . موفق باشی گلم . دوست دارم . خد احافظ .


دختر غریبه اقا بهروز= سونیا

ارام چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://aram-bia.blogfa.com

سلام
وبلاگت حرف نداره
صدات واقعا تک هستش
می دونم خطا نکردم می دونم
می دونم وفا نکردی می دونم
میدونم دلم شکست خوب می دونم
خاطراتت داره داغون می کنه
غم و غصت داره ویرون می کنه
آخه تنهایی یه درد عزیزم
وداع کردنت یه مرگ عزیزم
می دونم چشمام دیگه اشک نداره
می دونم دلت برام جا نداره
می دونم تنها شدم تو ادما
حتی عشقم دیگه معنا نداره
یادته برام میمردی یادته
یادته با هم می خوندیم یادته
یادته تو شبای بارونی تو می گفتی عشقمون آخر نداره

امیدوارم همیشه موفق باشی

tanya پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

sallam azizam sedat harf nadare man daneshjooye mohan desi sakht afzaram 21 salam baraye ertebat ba man tooye saite exijen bakhshe doost yabi ba id amoonorooz .montazere pmet hastam movafagh bashi asalam

سلام
والا من اومدم ولی پیدا نکردم
به ایدی من پم بیدن

ساقی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام ...بهروز صدات خیلی زیباست... اگه میشه این آهنگ و آهنگای دیگه ای اگه داری بذار تو وبلاگت تا بتونیم دانلودش کنیم. مرسی *-:

پریناز پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
خوب ِ من صدای گرمت به من آرامش خاصی داد که فکر نمی کردم با شنیدن هیچ صدایی این اتفاق بیفه. ولی افتاد. میدونی چی افتاد؟ خوب معلومه دل کوچیکم با شنیدن صدای قشنگت از کار افتاد.مرسی از وبلاگت.

فاطمه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام
توی یک جمله میگم که واقعآ بی نظیر بود
صدات هم همینطور زیبا و دوست داشتنی
موفق باشید

ارزومند ارزوهایت
فاطمه

ali چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

vaghan ali bood yeki az ghashangtarin ahanghayi bood ke shenide boodam dametoon garm

دلناز پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

صدات خیلی زشته

سلام
می دونم چرا این رو می گی (خنده)
حالا گریه نکن
نظر شما هم برای محترم
ما که حرفی نزدیم

فرهاد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

واقعا خیلی جالب بود امید وارم که در تمام لحظه های زندکی خوشبخت باشی در این دور زمونه دیکه عشق واقعی نیست من هم با این حرف هات موافق هستم

مریم چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ

بازم سلام
صداتم قشنگه شعرشم عالیه
امیدوارم که همیشه همیشه همیشه موفق موفق موفق باشی بای

محمد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.martinez.blogfa.com

ba arze salam
omid varam shad bashi digarano shad koni
ham sheret bahale ham sabkesh
ye khahesh dashtam
mitoonam ahangeto to webam bezaram?
mamnoon misham
age komakam koni

adel شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ

با سلام به من که خیلی حال داد ادامه بده ..امید وارم که موفق باشی.

مهتاب دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ

بد نبود

مریم سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام بهروز جان
صدای گرمی داری به دل میشینه.شعر قشنگی هم انتخاب کردی واسه خوندن.
از خوندن بلاگت هم واقعا لذت بردم!!
به امید موفقیت روز افزون برای تو دوست عزیز!!

نازلی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام
صداتون خیلی خیلی قشنگه هرموقع صدای قشنگتو گوش میدم گریه میکنم تا کامپیوترو روشن میکنم اول میام سراغ اهنگت خیلی نازه ممنون

مرسده یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
منم ازت میخوام که (اگه زحمتی نی)این آهنگ و آهنگ های دیگتو برام میل کنی
راستی یه چیزی صدات خیلی قشنگه میدونی حداقل اشک منو در آورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد