غم یار

ای مرحم دل زار من غم دلم را فقط به تو می گویم که دل دار منی؟
چون در غم و شادی من تو یار منی؟
وجز گل روی تو یاری را در دو جهان ندارم به چه
کسی گویم که تو سر چشمه آزار منی؟
من به جز تو به درد دل کسی روی نیاورم چون تو یار و مدد کار منی؟
من بهشت نمی خواهم تو بهشت دنیای منی؟
عاشقم و سوخته دل که تو طبیب و دلدار منی؟
ای محبوب من به عشق تو تشنه ام و به یاد تو دچار؟
چه مرا بپذیری چه نپذیری در قلعه غم تو پایدارم؟
چون به حق که توی مراد دل خانه من.  

جنون

تو در جان منی من کم ندارم
                   تو ایمان منی من غم ندارم
                            اگر درمان توی دردم فضون باش
                                       اگر معشوقی سهمم جنون باد

تقدیم به تک ستاره قلبم...
با تمام وجو دوستت دارم و عاشقانه می پرستمت
{
دوستان لطفا برید قسمت نظرات و جواب نظرات تون رو بگرید} 
{  هر وقت نظر دادید دوباره بر گردید و جواب نظرات تون رو بگیرید}

چرا شبها نمی ذاری بخوابم

 

نمی دونم چرا دیشب دوباره به خواب ناز من پا گذاشتی شتابون اومدی اون نیمهء شب سرشک غم تو چشمام جا گذاشتی.اگه یادت باشه خودت می خواستی که هر چی بود میون ما تموم شه تو رفتی و برات فرقی نمی کرد که خواب خوش به چشمونم حروم شه اگه حرفی واسه گفتن نداری چرا شبها نمی ذاری بخوابم تو که با من سر یاری نداری چرا هر نیمه شب می آیی بخوابم...

چرا شب ها نمی ذاری بخوابم؟

هدف

همیشه یک سوال برام نا مفهوم بوده
   هدف ما از زندگی چیه؟
      برای چی داریم زندگی می کنیم؟
             از زندگی چی می خواحیم؟
                  هرکس متوجه شد از زندگی چی می خواد به من هم بگه

سنگ صبور


چه بده که همه دورت باشن دوستت داشته باشن ولی بازم احساس تنهایی کنی
چه سخته آدم غمشو پنهون کنه چه غم انگیزه نتونی با کسی درد دل کنی کاش من یه سنگ صبور داشتم.
ولی نه سنگ صبورم تحمل غمای منو نداره

هوس

همه میگن  که عشق من و تو هوس
                               بیا بمون که بگیم عشق مون مقدس

قصه ساختگی خودم

روزی روزگاری مردی زیر سایه یک درخت نشسته بود
ماری آمد و بهش گفت: من از طرف خدا مامور هستم تو رو نیش بزنم
مرد گفت: دو جای من رو نزن  اول
دلم رو نزن چون خیلی درد کشید
  دوم چشمامو نزن چون خیلی چشم انتظار بوده                            
  
اگر راوی خوبی نبودم به بزرگی خودتون ببخشید

حسرت

در حسرت دیدار تو آواره ترینم