هجران

ماه از گوشه ی ابری به در آمد،مات در من نگریست


من آرام فقط شانه بالا زدم و خندیدم،


او ندانست که من در پس این شانه بالا زدن،


غم هجران تو را


باز پنهان کردم.

 



ماه مبارک رمضان بر شما دوستان عزیز مبارک باشه انشااله نماز و روز هاتون مورد قبول حق تعالی قرار بگیره


قرار ما : پنجشنبه ۶/۷/۸۵ باشگاه وبلاگ نویسان تهران به صرف افطار


این هم آدرس قرار من هم اگه خدا خواست میام     قرار وبلاگی (افطاری)

نفرت

در همه حال به تو فکر می کردم
ولی اکنون به تنها چیزی که فکر نمی کنم، تو هستی!
زندگی را از پس چشمان تو می نگریستم
اما نمی دانستم آن چشمها، چشمانی حریص بیش نیستند!
من عشق را می خواستم ولی تو ... نفرت را در وجودم کاشتی

عشق خاموش

خوب مشکله تصورش که ما کنار هم باشیم مهم نرفته
موندن سر رفاقته اما یه چیزی قلب عاشق رو بدجوری آتیش میزته
معلومه بودن، کسی که بزرگترین تفریحش خیانته اما از همه ی این ها گذشته 
واسئه من توی دنیا از همه عزیز تری و بهترینی اینم بدون اینجا واسه گره های نگاهت یه شاعری منتظر دیدنت ولی گناه من سنگین تر از نگاه تو نبود با این حال تنها برایت مینویسم
                         
                            بیا تا دلواپس ، دلواپسی های همدیگر باشیم
         
                    ای کاش رسیدن من به تو همین پل نگاه بود


 


 


سلام به همه مهربون ها


ممنون از این که به کلبه تنهایی من سر میزنید


دوستانی که لطف می کنند و منت میزارن بر سر من و نظر میدن لطف کنن


ایمیل یا آدرس وب شون رو تو نظرات بزارین


جواب نظر هاتون هم توی نظرات میدم

یاهو ایدی ~>>>  b_e_h_r_o_o_z_e_v_o_s_o_g_h_i

 

 


فرشته سوخته

دیشب بی شک بدترین شب عمرم بود شبی که مرگ یک فرشته را با چشمان خود دیدم . شبی که خوبی مرد ! شب سیاهی بود و باز هم سیاهی! در مقابل چشمان بیمار من فرشته ای دست و پا می زد . پاک و معصوم ... مضطرب ...گریان و رنج کشیده! اسیر در چنگال شیطان ... چهره معصوم و آه جگرسوز او هر لحظه درونم را می سوزد. آری کاش همان شب مرده بودم! تن نهیف فرشته . غرق در خون قربانی خودخواهی جامعه ما شده بود... چه می توانستم بکنم! بخدا سوگند هر آنچه در توانم بود برای نجاتش انجام دادم. اما فرشته کوچک سوخت!مرد! و من قبل از او شکستم! سوختم! و سر افکنده شدم! و شیطان مستانه قهقهه سر داد ! از فرط گرسنگی از خواب پریدم ! و چه خوابی بود ! کابوس ! اما وقتی اتاق را نگریستم اتاق مملو از بال و پر سوخته فرشته کوچک بود !

ای فرشته سوخته . باور کن که من سعی خودم رو برای نجاتت کردم و اکنون وقت آن است که سر بر زمین بگذارم و بمیرم! مرا ببخش!

عشقی اصلا نبوده

                                          قصه ی برگ وباده تموم سرنوشتم
                                          برای با تو بودن از همه چیز گذشتم
                                          برای اولین بار رو قلبم اسم تورو نوشتم
                                            از دنیای خیالم فقط به تو میگفت
                                         ولی حالا گذشته هر چی بین ما بوده
                                         حالا دیگه مهم نیست حرفای عاشقونه
                                         حالا دیگه تو رفتی بی هیچ غم و بهونه
                                            تازه باورم شد که عشقی اصلا نبوده
                                         حالا برای منم عشق فقط تو دفتر خاطراته
                                         جایی که همه خنده هاو گریه ها شده زباله