فرشته سوخته

دیشب بی شک بدترین شب عمرم بود شبی که مرگ یک فرشته را با چشمان خود دیدم . شبی که خوبی مرد ! شب سیاهی بود و باز هم سیاهی! در مقابل چشمان بیمار من فرشته ای دست و پا می زد . پاک و معصوم ... مضطرب ...گریان و رنج کشیده! اسیر در چنگال شیطان ... چهره معصوم و آه جگرسوز او هر لحظه درونم را می سوزد. آری کاش همان شب مرده بودم! تن نهیف فرشته . غرق در خون قربانی خودخواهی جامعه ما شده بود... چه می توانستم بکنم! بخدا سوگند هر آنچه در توانم بود برای نجاتش انجام دادم. اما فرشته کوچک سوخت!مرد! و من قبل از او شکستم! سوختم! و سر افکنده شدم! و شیطان مستانه قهقهه سر داد ! از فرط گرسنگی از خواب پریدم ! و چه خوابی بود ! کابوس ! اما وقتی اتاق را نگریستم اتاق مملو از بال و پر سوخته فرشته کوچک بود !

ای فرشته سوخته . باور کن که من سعی خودم رو برای نجاتت کردم و اکنون وقت آن است که سر بر زمین بگذارم و بمیرم! مرا ببخش!

نظرات 22 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام وبلاگ با حالی داری
دیدم حالا که اینقدر مایه گذاشتی نامردیه نظر نداده برم اگه دوست داشتی به وبلاگ داشت یه سری بزن تا به هم لینک بدیم
قربانت امیر

مریم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.homarazy.persianblog.com

سلام خیلی زیبا بود

مسافرکوچولو چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ http://sokoote-bi-enteha.persianblog.com

... و هرروز هزاران فرشته اینگونه میمیرند......!!

atash_e_mehr64 چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ب.ظ

یه کم نوشته هاتو شادتر کن اینقدر غمگین نباش باشه؟
بخند تا دنیا به روت بخنده

آرش - فرنوش چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.arash-farnoosh.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی قشنگه
امیدوارم همیشه موفق و خوشبخت باشی
خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سزی بزنی
راستی اجازه میدی یه لینک به وبلاگتون بزنیم؟آره؟
یه سوالم داشتم:چه جوری میشه یه آهنگ تو وبلاگ بذاریم؟
ممنون-فعلا خدانگهدار

مریم پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود.
موفق باشی

هیلدا جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام.بازم میگم خیلی قشنگ بود.....................امید وارم یکم شادتر از اینی باشی که هستی.با اینکه دیگه ادمی با روحیه شاد خیلی کم دیده میشه.......ولی خوب.................!!!! موفق باشیو سبز .خدافظ.!

ّهچکس جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

این قدر ناراحت نباشید سرنوشت‌بعضی ادمها این جوری .امیدتونرا از از دست ندین

atash_e_mehr64 جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام عزیز موفق باشی وامیدوار باشه؟

یه عاشق شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.live.blogfa.com

مطلب قشنگی بود به من هم سر بزنی خوشحال می شم

اینه های ناگهان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ http://ayenehayenagahan.blogfa.com

سکوت چیست ، چیست ، چیست ای یگانه‌ترین یار ؟
سکوت چیست به جز حرفهای ناگفته
من از گفتن می‌مانم ، اما زبان گنجشگان
زبان زندگی جمله‌های جاری جشن طبیعتست .
زبان گنجشگان یعنی :بهار . برگ . بهار .
زبان گنجشگان یعنی : نسیم . عطر . نسیم .
زبان گنجشگان در کارخانه می‌میرد.

منتظر حضور شما هستم

یاسمین شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://yasamin-nazy.blogfa.com

وبلاگ زیبایی داری ممنون می شم به من هم سر بزنی

سحر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ http://sahar-raha.blogfa.com

عشقم را آب برد
و نفرتم را باد
شهوتم در کویر جان داد
و گم شد حسرتم در دشت
پیامی نمانده
برای قاصدکم در دست!

اشک شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.ashkenimeshab.blogfa.com

با سلام خدمت شما برادر عزیزم
با اجازتون لینکتون کردم

وبلاگتون به خدا تعریف نمی کنم خیلی خیلی خوب و محشره دستتون درد نکنه

در ضمن من از طریق فیلتر شکن تونستم بیام ببینمتون و وبلاگتونو بخونم


اگه ممکنه وبلاگ من را هم تو لیست دوستاتون اگه افتخار بدین بزارین

من افتخار می کنم که تو لیست پیونداتون باشم
مرسی منتظرم به منم سر بزنین ممنون می شم

چشم سیا ، ابرو سیا

من جانم را فدای یک چشم سیا ابرو سـیا کرده ام

و در قلبم این دختر همچون ماه را سلطان قرار داده ام

به این دختر لیلا می گویند یا هم زیباترین خوشکل

من هم امروز مـجنون شدم و تنها به او جانان گفته ام

نگاههای پــــــاک چشمان تو قلبم را آرام می کند

بدان که من به آن چشم هایت چشمه ایمان گفته ام

دوری تو دریای اشـک چشمانم را پر از خون کرده

بیا پیشم که من تنـها تو را درمــان این دردم می دانم

اگر همه به روی گل تو ماه بگویند بدان ای زیبـــا

من از این همه تنها به لـــب تو روضه رضوان گفته ام

اگر تو در نــــــهایت یار زیــــــــــــبای من نشوی

در بهشت باشم یا در جهنم ارزش هــــر دو یکیست

مرسی منتظرم

احمد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

فرشته ها که نمیسوزن....یعنی می سوزن...ولی ققنوس وار...پس...فرشته ات زنده است و منتظر تو....نزار منتظر بمونه...
....................................................................
سلام
منو یادت میاد؟
اومدم و برات نوشتم....اینجوری شروع کرده بودم:
عشق که الکی نمیشه....منم نقاب
میدونی...شاید برات عجیب باشه...ولی من همیشه از خدا خواستم که تو دهکده عشق،فراوونی نباشه و نشه خواستم که لایق عشق بشم و بتونم پامو تو اون دهکده بزارم...لمسش کنم...عاشقش بشم و عاشقش کنم....
ارزش عشق به نایاب بودنشه...باید از حاک جدا شی...باید بری تا افلاک...و خوشبختانه همه لیاقت اینو ندارن....
راجع به موزیک روی وبلاگ هم بگم که...
عشق...وصال و فراقش فرقی نداره...همش عشقه...عاشق،عاشقه...حالا چه تو فراق و چه تو وصال...یه عاشق واقعی...هیچوقت از فراق یار شکایت نمیکنه...میسوزه...ولی عاشقانه...خام بدم ...پخته شدم..سوختم......
سبز باشی و پایدار

جریان زنده دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ http://zendeandishi.persianblog.com

سپاس آن معلمی که به من اندیشیدن راآموخت، نه اندیشه ها را. منتظر دیدن نظرت هستم.در ضمن وبلاگ زنده اندیشی بروز شد.سری بزن خوشحال میشم.

نا شناس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ

خدایا به هر کس میوه سنگین عشق را می دهی شاخه های وجودش را می شکنی تو خود مرهم شاخه های شکسته باش.

ساسان دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ

وبلاگ قشنگی دارید

مریم چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام آقا بهروز
من اولین باره که وبلاگ شمارو دیدم ولی خیلی عالیه از هر وبلاگ دیگه بهتره امیدوارم همیشه موفق باشید ولی یه جورایی حرف دل منو زدین قرابن شما مریم

نوگل پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مطلب های قشنگی در وبتون دارین.

نوگل پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام نمیدونم چرا وقتی pm میدم جواب نمیدین حتما قهرین نه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد