یکی بو دوتا نبود

یکی بود و یکی نبود                                     تو این جهان پر دروغ

بجز تو و بجز خدا                                           تو زندگیم هیچکی نبود

بدون تو منی نبود                                           که واسه تو فدا بشه

نبود کسی که مثل تو                                        لیلی قصه ها بشه

بدون تو نه قصه بود                                         نه من نه زندگی نه عشق

بدون تو نبود کسی                                          عاشق و پاکیزه سرشت

اما بدون من نفس                                            بازم می موند تو سینه ها

نه دیگه گم می شد کسی                                     تو پیچ و تاب جاده ها

در حسرت دیدار

دلتنگی ها و بی قراری ها چه زود شکل می گیرند و دیدارها و لبخندها چه دیر...

ترا دیدم ، نگاهت آرام بود و دوست داشتنی و تنها سهم ناچیز من از بودنت . توی ذهنم از مهربانی ات عکس گرفتم ، قاب کردم و به دیوار قلبم آویختم . وحالا...

روزهایم می گذرد با دلتنگی و لحظه هایم پر می شود از انتظار . انتظار فرصتی دوباره که من و تو باز بهم بر بخوریم.

تنها برای تو که آرامش وجودم هستی می نویسم که به یادت هستم .

به یاد تمام لحظات با تو بودن ، و در حسرت تمام لحظات بی تو بودن ،برایت دعایی خواندم .

الهی رنگ دو چیز را هرگز نبینی :دلتنگی و حسرت دیدار را .