معرفی

سلام ، سلامی به گرمی آفتاب سوزان
امید وارام دوستانی که به وبلاگ می آیند هال شون خوب باشد
مقدمه شوما رو به این وبلاگ صمیمانه تبریک می گم
هالا بریم سر اصل مطلب یعنی معرفی

من پسری هستم که قلبم از دسته کسی که دوستش داشتم شکست

من قلب و اهساسم رو دادم دسته ... ولی او مرا فراموش کرد

هالا فکر کونم فهمیده باشید چرا اسم وبلاگم رو جوزاشتم عشق الکی

این بود معرفی من اگر سوالی بود از خودم بپورسید

معرفی خودم رو با یک شعر به اتمام میرسونم

و این جا اضافه کونم که عشق من رفت سوراق سرنوشت خودش که البته ،

بی انصافی نباشه خودش دوست نداشت بره

عاشق شودن من هم برای خودش ماجراها داره که بعد براتون میگم

هالا نوبت شعر و اتمام معرفی

یاد آن روز که در صفهه ای شطرنج دلت شاه عشق بودمو

با کیش رخت مات شودم
ای خدا به کی بگم دوستش داشتم
 
نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:29 ب.ظ http://happygirlll.blogsky.com

سلام
بابا انگار خیلی دلت شکسته ها
آخی....... مرسی که به وبلاگم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد