دل تنگی


ای نامه ی که می روی                  بسویش از جانبه من ببوس رویش

فقط می خوام تو نامم  از غم و قصه خودم بگم براش  که چرا رفتی و من رو تنها گوذاشتی و...

نامه رو می دم به کلاغ قصه ها برات بیاره                             بای بای

 


بازم کلاغ قصهه ها رفتو به خونش نرسید
                                                      
                                                       یک سوار عاشقو هیچ کی تو آیینه ها ندید
 
 هادثه ی عزیز من تنها تو موندنی شودی

                                                          بین همه ترانهام تنها تو خوندنی شوی 
 بورو به سلامت فقط نامه رو سالم ....

نظرات 3 + ارسال نظر
نازی پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:33 ب.ظ http://donya.persianblog.com

بهش زیاد بگو : دوستت دارم .......من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی بد آهنگ است . بیا ره توشه برداریم . قدم در راه بی برگشت بگذاریم ..........................خوش باشی

[ بدون نام ] جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:09 ب.ظ

iman چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

emlaye hadese mano koshte

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد