من این شعر رو خیلی دوست دارم

ببخشید دوستان من یک مدت گرفتار بودم . خواهش می کنم این شعرو تا اخر بخونید و نظر هم یادتون نره 
من به هر شاخه که نشستم
                                        دل به هر دانه که بستم
سوی تازه ای نوشته
                               روی سینه شکستم
من اسیر سرنوشتم
                              سر نوشته پیرو زشتم
جای هرف 
                خوب بودن
هرف رفتنو نوشتن
                           تو هنوز اول راهی
 راه من راه تباهی
                         جفت پرواز تو باز
جفت من کفتر چاهی
                         فصل من فصل خزونه
هیف از من دیگه گفتن
                                 کار من دیگه تموم
تو سر انگشت های بارون
                                   من تولدی ندیدم
گوله گولدونه هیاطو تو تاریکی نچیدم
                                                 من سرایندی دردم عاشق گل های زردم
اما هتی دیگه امروز شعرامم خط خطی کردم
 
                            
نظرات 4 + ارسال نظر
صبا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:02 ب.ظ http://sookot.blogsky.com

خیلی ناز بود موفق باشی به منم سر بزن

عسل جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:02 ب.ظ

واقعا خیلی قشنگ بود

دانیال جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
حالا عشق باشه
می خواد هر چی باشه
موفق باشی

محمد سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:07 ب.ظ http://gitar.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود.ولی چرا همه ح ها رو ه میزنی؟
اگر بخوای می تونم فایل دی ال ال را برایت بفرستم .
به من هم سری بزن!
گوووووووووووووووووووووووووود بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد