سرنوشت من

 ای آرزوی من،هرشب که چل چراغ خیالم دراین دریا باچل چراغ تو چون روز روشن می شود، هرشب که باد نگران از آن سوی کوهها بوی تورا به کلبه من می پراکاند سنگین تراز همیشه غم دوری تورا احساس می کنم!
وقتی که می خواستم سرنوشتم راعوض کنم چون گل پرپر شدم،وقتی که می خواستم زندگی کنم راهم را بستند، هنگامیکه گریستم وخندیدم گفتند دیوانه است،هنگامیکه سکوت کردم وفقط نوشتم گفتند عاشق است و وقتی به عشق روی آوردم گفتند گناه است....!!
حال آواره ام،نمی دانم چه بکنم!!!

گریه می کنم،درمیان اشکهایم تورا می بینم
اشکهایم را پاک میکنم تا کسی تورا نبیند
    دوستت دارم تا آخر دنیا 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:05 ب.ظ http://faramarz.blogsky.com

یا معبود
رفیق عزیز... خدای مهربون خطاب به همه انسانها میفرماید:
ای مردم ، پروردگاری را که شما و کسانی را که پیش از شما بودند را آفرید بپرستید
( از او اطاعت کرده و دستورات او را انجام دهید تا سعادتمند شوید)
و چون ما انسانها ذاتا فراموشکار هستیم این یادآوری بود که منشا هستی ما چیست.و سپس میفرماید :
خدائی که زمین را بستر زندگی و آسمان را سقف آن قرار داد.
و از آسمان آب (مایه حیات)را فرستاد تا اینکه
از میوه های زمین روزی بخورید
و همه اینها را خدا انجام داد
(پس کس دیگری را روزی ده خود ندانید) و خود شما می دانید.
سپس در مورد کسانی که شک دارند قرآن کتابی است که از سوی همین خدا فرستاده شده
میفرماید :
اگر در مورد آنچه که بر پیامبر نازل کردیم (قرآن) شک دارید که از طرف خدا باشد
( وفکر می کنید کار یک انسان است)
اگر راست می گوئید پس یک سوره مانند آن بیاورید و شاهدان خود را هم دعوت کنید
پس اگر نمی توانید که هر گز نمی توانید ( با خودداری از لجاجت در برابر حق ) از آتش جهنمی
که هیزم آن بدن مردم گنهکار و سنگها هستند و
برای کافران (که حقیقت را میپوشانند ) مهیا و آماده شده است بپرهیزید.
سپس میفرماید : بشارت بده به کسانی که( به خدا و کتابش ) ایمان آوردندو کارهای شایسته
انجام دادند.
برای آنها بهشتهائیست که در زیر آن نهرها جاری است.
هر گاه میوه ای به آنها داده شود گویند این همان است که قبلا به ما داده شده بود.
(نتیجه اعمال ما در دنیاست)
سپس در آیه ای دیگر میفرماید : کسانی که پیمان خدا را بعد از میثاق شکستند
( بر خلاف دستور خدا کار کردند) و در زمین فساد کردند آنان زیانکارند.
سپس در آیه دیگرخطاب به کافران میفرماید :
چگونه کافر میشوید به خدا در حالی که مرده بودید(وجود نداشتید) و خدا شما را زنده کرد(آفرید)
سپس میمیراندو بعد از آن زنده میکند و به سوی او باز میگردید.
اوست خدائی که همه چیزهای زمین را برای شما آفرید .

آیات 21 الی 29 سوره بقره

بیائیم از امیر المومنین علی(ع)
سخن گفتن با معبود را بیاموزیم

خدای من
من از تو میخواهم به رحمتت که همه چیز رو فرا گرفته و به قدرتت که چیره شده به هرچیز
(چیزی از قدرت تو خارج نیست)
همه قدرتها در برابر قدرت تو ذلیل و خار و مغلوبند و در برابر قدرت تو ناتوانند
و به بزرگیت که همه عالم را فرا گرفته و به سلطنتت که به همه عالم مسلط است.
و به ذات پاکت که بعد از فنای همه موجودات باقی است.و به نامهای مبارکت که در همه ارکان هستی
جلوه و تجلی کرده است .
و به علم تو که بر همه چیز احاطه دارد و به نور تجلی ذاتت که همه عالم را روشن کرده است .
ای نور حقیقی که از هر وصف و توصیفی مبرا هستی( نمیتوان تورا وصف کرد.)
ای که پیش از همه بوده ای و بعد از همه خواهی بود.
خدایا ببخش گناهانی رو که
پرده حیا و شرم رو پاره کرده و باعث شده بدون حیا نافرمانی تو را کنم
خدایا ببخش گناهانی رو که
کیفر عذاب رو بر من نازل میکند
خدایا ببخش گناهانی رو که
در نعمتها رو بر من میبندد (و مرا از آنها محروم میکند)
خدایا ببخش گناهانی رو که
مانع قبولی دعا هایم میشود ( و هر چه دعا میکنم اثر نمیکند)
خدایا ببخش گناهانی رو که
برمن بلا میفرستد( و دائما دچار بلا و گرفتاری میشوم)


خدایا ببخش گناهانی رو که از من سر زده و خطاهائی که انجام داده ام
خدایا
من بوسیله یاد تو میخواهم که به تو نزدیک شوم
و خودت را شفیع خودم قرار میدهم
و از تو میخواهم از روی بخشش و کرمت مرا به خودت نزدیک کنی
و شکر( نعمتهایی که به من داده ای) را به من بیاموزی و به من
الهام کنی که بیاد تو باشم
خدایا
من از تو میخواهم که برمن آسان بگیری و به حالم رحم کنی
در خواستی از روی خضوع و کوچکی و ذلت و خشوع در برابر تو
مرا نسبت به قسمت خود قانع ساز و در همه حال مرا متواضع کن
خدایا در خواست من ازتو مانند
در خواست کسی است که در شدت فقر و بیچارگی باشد.
در هنگام سختی حاجات خود را عرض میکند
و شوق و رغبتش به نعمتهای ابدی که نزد توست بسیار است.
خدایا
پادشاهی تو بسیار با عظمت است و مقامت بسی بلند است
تدبیر تو درامور پنهان و فرمانت(و اثراتش ) در جهان آشکار است.
قهرت برهمه غالب و قدرتت در همه عالم نافذ است
و کسی قادر نیست از قلمرو حکومت تو فرار کند.
من نمی توانم کسی را پیدا کنم که
گناهانم را ببخشد و زشتی های اعمالم را بپوشاند و اعمال زشت مرا به خوبی تبدیل کند
غیر از تو
نیست خدائی غیر از تو ( منزه و پاکی) و ستایش مخصوص توست.
من به خود ظلم کردم و به نافرمانی تو از روی نادانی جرئت پیدا کردم.
و من آسوده بودم چون همیشه یاد من بودی (نعمتهایت را از من دریغ نکردی) و بر من
لطف و احسان فر مودی
ای خدا و مولای من
چه کارهای بد و زشتی که من کردم و تو (برای حفظ آبرویم) پوشاندی
وچه بلا های سختی که از من دور کردی
وا ز چه لغزشهائی مرا نگه داشتی
و چه بسیار کارهای ناپسند که از من دور کردی
و چه تعریفها و ستایشها که من لایق آن نبودم و تو از زبان دیگران منتشر کردی

التماس دعا
...........................................




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد