خاطرات

  رفته بود هرچی که داشتیم دیگه از خاطر من
                   کهنه شد اسم قشنگت میون دفتر  من
                              من فراموش کرده بودم همه روزای خوب و
                                              اومدی آفتابی کردی تنه سرد غروب و

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:26 ق.ظ http://ostad.blogsky.com

سلام بهروز جون
آقا بازم از این شعر های با حال گوگوش بنویس...من خیلی باهاشون حال میکنم.
یه سرم به من بزن...
قربونت

ممنون که بهم سر زدی چشم بازم می نویسم

احمد شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ق.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
اول می خواستم از شعر قشنگ و با احساسی که تو وبلاگت گذاشتی تشکر کنم و در ضمن یه انتقاد کوچک هم داشتم و ان این که:
عشق الکی نمی شود
شاد باشی و سر افراز

احمد جان
عزیز عشق چرا الکی نمیشه عشثی نه برای هوس باشه عشق الکی
ممنون که به من سر زدی

نغمه شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
بابا دمت دود خیلی از شعرهای شما حال کردم.

ممنون نغمه خانوم
نظر لطف تون هست

ساحره شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:52 ق.ظ

بهروز خوب و ناز من
منو الکی عاشق باش
تا مزه عشق الکی را بچشم چون از عشق راسکی می ترسم
راستی
عشق راسکی و الکی چه فرقی داره؟

عشق الکی و راستکی به نظر من فقط ۱ فرق دارن
تو عشق الکی عشق فقط برا هوس ولی در عشق
راستکی چنین نیست
بعد هم شوما باید از عشق الکی بترسید نه راستکی

[ بدون نام ] شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 03:54 ب.ظ http://SilVeRDreAmS.persianblog.com

سلام ... من اولین باره میام اینجا ... خیلی قشنگ مینویسی ... کاش میومد و آفتابی میکرد تن سرد و ... تا بعد بابای=:=:

خوش آمدید

[ بدون نام ] شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:07 ق.ظ

javan hasty va ba ehsas hameenjooree bemoon .valee hala chera seeah ra entekhab kardee to ke sefeed meebeenee mona

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد