روزی که دلم به اندازه دنیا گرفته

ببین با رفتنت قلبمو شکستی تو اون لحظه یکی دلو خواست
چیزی نگفتم: آخ دل خاکی که دزدیدن نداره تو این دیونه رو می خواستی
امتحان کنی دل عاشق که سنجیدن نداره یادته یه روز بهت گفتم:چشمت باشه قبله ی من؟
گفتی:چشم که پرستیدن نداره اگه دوست داری تو برو پیش همونی که از راه رسیده اونی که با اومدنش خنجر به قلب من زده ، خیلی وقته که دیگه ازت خبری ندارم این رو خوب می دونم
که دیگه رو دلت اثر ندارم انگار وقتی از سفر اومدی سلیقتم عوض شده روی جلد کتابام روی،
صفحه های دفترم فقط همین یه جمله رو نوشتم
                                                                  هرکسی به جز خودت پر



                                                                                                  


دیروز نامزدیش بود


خیلی سخته کسی رو که دوست داری بعد از ۵ سال دست تو دست یکی دیگه ببینی


خیلی سخته نگاهش مال یکی دیگه باش


خیلی سخته ...مهربونیش ماله یکی دیگه بشه


چشماش ماله یکی دیگه باشه


خیلی سخته............. ای کاش می فهمیدین که دلم داره می ترکه....دارم خفه میشم...بغض راه گلومو گرفته..ای کاش.....


خدایا اون خوشبخت بشه من به درک به دلم میگه رفته سفر


میدونم که حسرت به دل و نا کام میمیرم





نظرات 16 + ارسال نظر
محبوب جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ http://chalice.blogsky.com/

ای بابا چرا اینقدر نا امید؟! می دونم سخته ولی میدونی ادم چقدر قویه؟چشم ها رو باید شست...اونی که رفت حتما لیاقت تو رو نداشت!! یا بقول ننه بزرگها! قسمت نبود!مطمئن باش تو هم خوشبخت میشی:)

زهرا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام عزیزم
بمیرم واسه دلت...
حق داری
اما میدونی چیه.....مطمئن باش حکمتی تو کاره شاید از اینا بهتر حق تو باشه...میفهمی چی میگم.به خودت بگو::
تا باد هست ، خواهم لرزید
و تا عشق هست ، خواهم ورزید
تا نگاه هست ، خواهم دید
تا پگاه هست ، خواهم رویید
تا راز است ، خواهم جست
تا ریا هست ، خواهم شست
تا هستی است ،‌خواهم زیست .
تا اینجاش حکمت بوده ....شک نکن....منتظر قسمتت باش.
قربونت
*******************فعلا*********************

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ

آره خیلی سخته منم این دردو چشیدم
ولی بعد فهمیدم تقصیر خودم بوده اصلا نباید دل میدادم تا حالا اینطوری بشه !
همینطوری که به اون عادت کردی باید سعی کنی اونو فراموش کنی خیلی سخته ولی چاره ای نداری ! نباید بزاری نفرت توی دلت رشد کنه که گاهی اوقات خطرناک میشه !
باید بیخیال بشی شاید خیر تو در این بوده !

پریسا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام متنتو خوندم من که خیلی ناراحت شدم ولی از خدا می خوام بهت صبر بده

بانوی شعر جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ http://banoyesher.blogfa.com

صبور باش ...

مونا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
بهروز جان چی شده عزیزم؟
بمیرم الهی
وبلاگت خیلی قشنگه ولی خیلیم غمگینه
دوست ندارم داداشمو غمگین ببینم
پس دیگه غمگین نباش.

عاشق تنها دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ب.ظ http://ali7.blogfa.com

سلام...
خیلی وبلاگت و شعرا های با مفهومی داری
راستش و بگم اینهو زندگی خودم رو تو این جملاتت آوردی
این جملاتی بود که یه عمری می خواستم به عشقم بگم ولی اون گزاشت و رفت
ولی خوب دنیا همینه
هییییییی روزگار چه کردی با ما
اگه اگه اگه اگه دوست داشتی به درد دل این عاشق تنها که نمی تونه جملاتش و قشنگ بگه و به صورت شعر نوشته بیای خوشحال می شم
عزیزم شیدای خدا باش

یکی مثله همه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.telesm_tanhayi.persianblog.com

واقعا غم انگیزه؛ولی فراموش نکن که این اتفاق نباید به هیچ وجه باعث بشه که ناامیدی ویاس به تو غالب بشن؛من خیلی خیلی کوچیک تر از اونم که بخوام کسیرو نصیحت کرده باشم ولی مطمئن باش که اگه به خدا توکل کنی و ازون کمک بخوای اون چنان نیرویی بهت میده که خیلی راحت؛راحتر از هر چیزی که فکرشو بکنی میتونی با این قضیه هرچند که خیلی تلخه کنار بیای؛هیچ وقت؛واسه ی ما آدما بی حکمت اتفاقی نمی افته؛مطمئنا خیر و صلاح تو این بوده؛درکت میکنم؛خیلی سخته؛خیلی زیاد؛چون عین همین اتفاق واسه یکی از عزیز ترین کسامم افتاد؛میدونم چه حالی داشتی؛ولی یه خواهشی که ازت دارم(به عنوان یه دوست )اینه که هیچ وقت هیچ وقت به خودت تلقین نکنی که من ناکام می مونم واین حرفا؛چون تو آرزوی خوشبختیه کسیرو کردی ؛و خوبی اونو خواستی ؛بدون شک تو هم به خوشبختی و اونیکه باید؛ میرسی با امید اون روز که وقتی دوباره وارد وبلاگت شدم؛توی همه ی حرفات شادی وعشق به زندگی موج بزنه؛فعلا خدانگهدار

سارا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.googool,persianblog.com

الهی بگردمت

مرضیه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

خدایا...
خودت کمکش کن نمی دونم چیبگم اونه که تو رو دوست داره بهتر از منو تو میدونه چی خوبه چی بد
پس ازش میخوام به ارزو هایی که به صلاح تو هستن وبه رضای اون برسی

مینا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ق.ظ

منم خیلی متأسفم.چون خودم به این نتیجه رسیدم که عشق حقیقی فقط لایق خداست به شما هم توصیه می کنم برید سراغ اون چون کمک می کنه پی ببرید به اینکه این عشقای الکی وااااااااااقعاً الکیین!!

atash_e_mehr64 یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

اگر کسی واقعا تو رو بخواد نمیتونه تو چشمات نگاه کنه و اینو بهت بگه اگر هم نشد بدون بهترین سرنوشت برات بوده

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

علی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

نمیدونم چی بگم چون واقعا دردناکه ولی اینو بدون اگه طرفت بهترین دختره روی زمینم باشه اگه نخواد تورو هیچ ارزشی نداره

پری سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ب.ظ

عشق حقیقی عشقی که خوشبختی معشوق بخوای هر چند با تو نباشه عشق تو اون وقت عشقی متعالی میشه که می تونی واقعا ادعا کنی که من عاشقم

ویکتوریا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام عزیزم وبلاگت عالی هست و میدونم خیلی سخته روزی که اومدم تو وبلاگت و شروع کردم به خوندن باور کن فکر کردم خودمم جون منم درست مثل تو شایدم هزار بار از تو بدتر میفهمم همه این هرفا از ته دلت بیرون میاد جالبه فکر میکردم من تنهام ولی کسی که شبیه منه هم وجود داره به خدا توکل کن چون فقط اونه که میفهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد