قصه تلخ

فقط اومد بگم شاید دیگه هیچ وقت فرصت نشه که اینجا بنویسم

این وبلاگ بهتر بگم این کلبه تنهایی های منه که تمام حرف هام و احساسم توشه

اره اون رفت ولی بدونه این که من رو بشناسه

فقط بخاطر دروغ هایی که بهش گفتن برا این که ما رو از هم بگیرن

می دونید چه آرزویی برام کرد بعد از ۵ سال برام آرزو کرد

که انقدر تنها بشم که تو تنهایی بمیرم

کاش می دونست که تمام حرف هایی که زدن بهش دروغ بود دروغی محض

این شعر رو خودم گفتم از من به یادگار داشته باشید

آهای آدم های نا مهربون دلم دیگه پر از دست تون

تو این عالم بی کسی زخم زبون ها شنیدم ازتون

تو شر گذشت من نبود جز غم و دل شکستگی

عمری گذشته از تنم هنوز نرفته خستگی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ

امیر بعضی ادما عقلشون دست خودشون نیست.دست مردم

بی تا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ http://bita6464.persianblog.com

باز که میخوای تعطیل کنییییییییییییییییییییییییییی

هیلدا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ

روشنک و وحید یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ http://akharineshgheman.blogsky.com

این که من می‌کشم
درد بی تو بودن نیست.
تاوان با تو بودن است.

امیدوارم هیچ وقت تنها نمونی...

سونیا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه . وبلاگ عالی داری عزیزم . برادر عزیزم تو هیچوقت تنها نیستی . اگه بعد 5 سال ولت کرد رفت اون از حرف مردم رفت ولی من بعد 8 سال ولم کرد دوسش داشتم انقدر دوسش داشتم که بهم گفت فرار کنیم به خاطرش فرار کردم .اما برگشتم چون فایده نداشت . بعدهم با خواهرم حرف زد گفت من دوست دارم میخوام بیام خواستگاریت اما قبول نکرد. شاید بتونی درک کنی چه وعضی داشتم ولی حالا ندارم چون فراموشش کردم مثل خودش نامرد شدم . اگه میخوای بیشتر باهم اشنا میشیم .فدات بشم عزیزم اگه کاری نداری . دوباره برمیگردم تا بعد خداحافظ .

سونیا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ

قرار نشد بی معرفت باشی . به ما هم سر بزن البته اگه میخوای سر بزنی باید بگم داری میری جایی که متعلق به من نیست متعلق به برادرم و دوستش هست پس اونجا جایی برای من نیست برو سر بزن ولی چیزی درباره من ننویس مرسی ممنون قربونت برم عزیزم . مواظب خودت باش . دوست دارم غریبه . www.amin77.blogfa.com

دختر غریبه اقا بهروز = سونیا

خدا کنه اسمت درست باشه . فدات بشم عزیزم .
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد