با دوست عشق زیباست با یار بیقراری...

کاش با بوی تو آغشته شود

لحظه های شب و تنهایی من

بشکنی با تبرت بار دگر

بت بی جان و جنون زایی من

امروز که در دست توام مرحمتی کن

فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت

کسی که مهربانی یک جسم زنده را به تو می بخشد جز درک حس زنده بودن از تو چه

 می خواهد!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
مهلا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام من گاهی اوقات سر میزنم ولی گفتم ایندفعه یه نظری بدم تا بدونی کسی هست که دست نوشته های زیبایت برایش ارزشمنده........راستی صدای زیبایی داری!

مهلا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ

هرگز به دنبال کسی نباش که بتوانی با او زندگی کنی بلکه به دنبال کسی باش که نتوانی بدون او زندگی کنی. با آرزوی بهروزی ونیکبختی برای شما.

نوگل پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ

مطالب قشنگی تو وبتون دارین

آوا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ http://nesfe.blogsky.com/

سلام بهروز عزیز.. ببخشید که دیر بهت سر زدم. خیلی قشنگ بود. ولی می دونی مهم اینکه درک زنده بودن رو نداره. از زندگی کردن چیزی نمی دونه.
آپ کردم. شاد باشی.

مریم جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.leyliomajnoon.blogfa.com

سلام تبریک میگم. وبلاگ خوشگلی داری.من لینکت میکنم. به منم سر بزن. خوشحال میشم.فعلا بای

مریم جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام بهروز جان

حادثه ی امدنت را
وقتی لمس کردم
که دیدم کابوس رفتنت را
به چشم

و ایمان یافتم چشمانت هرگز دروغ نمی گوید.



شاد باشی .

عسل شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ق.ظ http://eshgh-mohabat.blogfa.com/

سلام آقا بهروز
چه وب خوشگلی داری
برات آرزوی موفقیت میکنم
راستی به من هم سر بزن
منتظرم.....

پونه شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.faslemoshtarak.blogsky.com

طراحی وبلاگتون خیلی زیباست و همچنین مطالبتون خوشحال میشم من رو در یاری قالب وبلاگم کمک کنید با تشکر

یلداستایش شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.yaldasong.com

سلام
قشنگ می نویسی بهت تبریک میگم
موفق باشی

مادربزرگ!
گم کرده ام در هیاهوی شهر
آن نظر بند سبز را
که در کودکی بسته بودی به بازوی من
در اولین حمله ناگهانی تاتار عشق
خمره دلم
بر ایوان سنگ و سنگ شکست
دستم به دست دوست ماند
پایم به پای راه رفت
من چشم خورده ام
من چشم خورده ام
من تکه تکه از دست رفته ام
در روز روز زندگانیم

منتظرت هستم


بهاره دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ

خیلی خیلی و........ صدات خوبه ولی به پای صدای من نمی رسه
اگه واسم ایمیل بفرستی واقعا خوشحال می شم

فرزانه اکبری دیباور جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ق.ظ

۰۴۱۱۴۴۳۸۸۳۰////۰۴۱۱۲۸۸۸۳۱۸/////۰۹۱۴۴۱۰۰۱۰۴/////۰۴۱۱۵۵۴۰۴۰۴///۰۴۱۱۵۵۳۶۸۱۹/////۰۹۱۴۱۱۴۲۸۱۰

[ بدون نام ] جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ

خیلی قشنگ.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد