تنهایی

خدایا وحشت تنهایی ام کشت،کسی با قصه ی من آشنا نیست،دراین عالم ندارم همزبانی،

به صد اندوه می نالم روانیست.

شبم طی شد کسی بر در نکوبید،به بالینم چراغی کس نیفروخت،نیامد ماهتابم برلب بام،

دلم از این همه بیگانگی سوخت.

به روی من نمی خندد امیدم،شراب زندگی در ساغرم نیست،نه شعرم می دهد تسکین به حالم،

به غیر ازاشک غم در دفترم نیست.

بیا ای مرگ جانم بر لب آمد،بیا در کلبه ام شوری بر انگیز،بیا شمعی به بالینم بیفروز،

بیا شعری به تابوتم بیاویز!

دلم در سینه سر کوبد به دیوار،که این مرگ است و بر در می زند مشت!بیا ای همزبان جاودانی،

که امشب وحشت تنهایی ام کشت.

نظرات 14 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

تو باور نکن هرکی بهت گفت پیشت می مونم.. پیشت میمونم
باور ندارم که دیگه نیستی... تا ته دنیا از تو می خونم ..
چشمای گریون دستای خسته دوریه چشمات من و شکسته
رنگ اون چشات .چشمای سیات ..زنجیر دلت دستام و بسته
تو نمیدونی من چی کشیدم وقتی که گفتی تو رو نمی خوام
باور ندارم که دیکه نیستی حالا تو رفتی من اینجا تنهام ..یه شوخی بود و یه قصه تلخ وقتی که گفتی تو رو نمی خوام خیال می کردم می خوای بترسم شاید هنوزم باور نکردم
چشما گریون دستای خسته ...
شاید یه حسود چشممون زده بگو کی مارو تنهایی دیده ...

مریم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام بهروز جان



خرم انروز کزین منزل ویران بروم
راحت جان طلبم وز پی جانان بروم

سارا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ

وقتی گلدان شکست پدر گفت:حیف شد
مادر گفت:عمرش کوتاه بود
برادر گفت:گران بود
خواهر گفت:مال من بود
اما وقتی دل من شکست کسی اخ هم نگفت

سارا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ق.ظ

دانی عشق چیست؟انچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست درد می دانی چیست؟انچه از عشق تو در سینه تنگم باقیست ای عشق مدد کن به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به پایان برسیم یا من برسم به یارو یا یار به من یا هر دو بمیریمو به پایان برسیم
خوش باشی عزیزم

سحر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

آقا بهروز کم لطفی فرمودین
این همه که بهت سر می زنیم بازم احساس تنهایی می کنی دستت درد نکنه دیگه
دیگه هم خواهش می کنم حرفی از مرگ نزن که من می میرم

سحر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

donya ra bad sakhteand
kasi ra ke dost dari to ra dost nadarad
kasi ke to ra dost midarad to dostash nemidari
ama kasi ke to dostash dari va ao ham to ra dost darad
be rasme aien be ham nemiresan
va in ranj ast.



kheili weblaget ghashange.

شیدا / ساسان پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.sehreshab.mihanblog.com

سلام خوبی؟ وبلاگتو تو گوگل سرچ کردم پیداش کردم از نوشته هات خیلی خوشم اومد . قشنگ مینویسی همیشه شاد باشی یه سر به ما هم بزن . یاحق/...

الهام شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.elham-rozeabi.blogfa.com

salam behrooz joon
nemidoonam che ghaziyeiye?!!be webe har ki sar mizanam
harf az bivafayi va tanha moondan mizane
yani nemishe too in donya ka30 bi vafayi nabine
omidvaram be khastehatoon beresin

مریم یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ http://http://www.lagbaztarin_2khtaran.persianblog.com

سلام
نه متولد مهرم
وبلاگ زیبایی داری
شاد باشی

شهلا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

واقعا زیبا بود لذت بردم خسته نباشید

ستاره سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ http://setareh-banoo.blogsky.com

سلام بهروز جان
وبلاگت خیلی قشنگه.
خوشحال میشم به کلبه ی تنهایی منم سر بزنی
شاد باشی

فاطمه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ

منم عاشقم.همیشه عاشق باش. همیشه یکی هست که دوست داشته باشه. خدا ما هم بزرگه.

مهدی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://sharfabad.mihanblog.com

سلام
این رسم معرفته .... امیر جان من شما رو با عنوان سالها عشق الکی لینک کردم براتون هم پیغام گذاشتم که اقدام کنی ولی.......
منو با اسم (احمقانه ترین عکسهای دنیا) لطف کن منتظرم
آمار ی که از وب من به دیدنتون اومدن هم خیلیه ....
ممنون با اجازه ....

سلام
والا عزیز ما کهه لینک خودمون رو ندیدیم
ولی به من هم خبر ندادی
ولی چشم

ئدتتن شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

سهفث ناخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد