رفتن

 

من که کسی رو ندارم جز تو که یاور باشه

تو این حیا هوی زمون امید آخرم باشه

همه تنم شوق تو و شور نگاه تو داره

نپرس چرا خیسه چشمام دسته خودم

نیست می باره

 

امشب خیلی حالم بده

احساس خفگی می کنم

انگار یکی دست شو گذاشته دور گردنم داره فشار میده

اخه امشب شب عروسی شه

می دونید یاده اون ۵ سال دوستی مون می افتم

یاد روز آشنایی

یاده اون همه دوست دارم گفتن ها

یاد گریه کردن ها

یاد خنده ها

یاد زیر بارون قدم زدن ها

یاد اون همه نگاه که فریاد دوست دارم بود

یاد اون همه قدم زدن ها

یاد زمزمه های دوست دارمش تو گوشمه

یاد قول و قرار ها

یاد دعواها

یاد آشتی کردن ها

یاد نوازش ها

یاد چشمک زدن ها

یادته دوتا کبوتر نذر امام رضا کرده بودیم که بهم.....

یاد ........

خیلی سخته رفتنش رو از دور تماشا کنی

که

داره با ی غریبه میره

دستش تو دست اون

نگاهش مال اون

نوازش هاش مال اون

دارم دیونه می شم آتیش می گیرم

فقط دعا می کنم

که ای خدای بزرگ

مهر شو از دلم بیرون کن

و از صمیم قلب ازت می خوام که

خوشبختش کنی

ما هم که دیگه خیلی وقته مردیم

نظرات 35 + ارسال نظر
parastoo جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ب.ظ http://taksetaram.blogfa.com/

amir joonam, aziz delam, akheh ghoseh khordan nadareh keh, fadat sham man, behesh fek nakon, beh mola miahmamate, darket mikonam, beh in fek kon keh to alaan ahdaf digehi bara zendegit dari, oon raft, tanhat gozasht??? eybi nadareh, oon khoshbakht misheh ishallah!! o beh fekr khodet bash, donya beh akhar naresideh aziz delam, toi keh az baradaram bishtar dooset daram, ghoseh nakhor, narahati nakon, zendegi hamineh, man (parastoo) arezoom barat ineh keh khoshbakht shi, pirooz shi o hich ghami too delet namoonehhh, beehesh fek nakon, to ro khodaaaa

امین جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام.!

همیشه روزگار اونجوری که ما میخواهیم نیست...!

راستی صدای خودتونه؟!

[ بدون نام ] جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://vajehekal.blogsky.com

سلام دوست عزیز
لطفا در مورد کد قسمت افزودن لینکها راهنمایی فرمایید
در ضمن بسیار زیبا بود
ما رو یادت نره

نسرین جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

به نام خدا
سلام امیر جان.....! خوبی عزیز؟ ان شاالله که خوشبخت بشه! توهم غصه نخور! همیشه اینو بدون که توهم خدایی داری! تاوانه عشق جدایی! مهم اینه که تو عشقتو ثابت کردی! تو در حقش کوتاهی نکردی!مگه همیشه به من نمی گی که بهش فکر نکنم! پس تو که لالای بلدی چرا خودت خوابت نمیبره؟ یا حق!

معصومه جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ

من خوب درکتون می کنم خیلی سخته منم کشیدم افتادم بیمارستان مریض شدم به حالت جنون رسیدم اما حالا چی مثل دیونه ها هی قرص می خورم

ستاره شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://shabemahtabi.blogsky.com

سلام

ببین هر عملی یه عکس العملی داره
چرا کامنت نمی زاری :(( قهرم

سارا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
غصه نخور عزیزم می دونم سخته ولی خوب دیگه کاریش نمیشه کرد
بابا این همه طرف دار داری
امیدوارم دیگه از این چیزا برات پیش نیاد
شیطونک

محمد شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.martinez.blogfa.com

سلام اقا خوبی

می خواستم بگم ذکر منبع زدم !!! بعد از نظر خودت که به وبم دادی

شاد باشی و دیگران شاد کنی

علی شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.aliyazdandost.blogfa.com

سلام دوست قدیمی خیلی وقته حال ما رو نمی پرسی ؟
یه سر به من بزن و نظر یادت نره

مریم حقیقت شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://haghighat2058.persianblog.com

سلام باز هم/حرفی نیست فقط....
تقدیم با ...جنازه...
فریاد می شوی؟یا علی

مریم شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام

زندانی که زندانیست
حالا گیریم
زندانش به وسعت اسمان باشد
و زندان بانش به مهر بانی ماه
چه توفیری می کند؟
زندانی که زندانیست

ستاره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام بهروز جان
عیدت مبارک
قشنگ بود.
من وبلاگمو تغییر دادم.اپم کردم وقت کردی بیا
شاد باشی

مهدی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
وب بسیار زیبایی داری
لطفا در مورد روش کار کردن قسمت لینک خود را اضافه کنید توضیح بدید آخه بعد از ثبت نام در بلاگارد بقیه ماجرا کار نمیکنه


ممنون

ارمغان یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ http://armaghan62.persianblog.com

متاسفم.ولی گوش کن باید فراموشش کنی. یک نیمه دیگرت رو پیدا کن! میتونی نترس..

ستاره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

خیلی قشنگ بود. مدتها بود یه سایت توپ ندیده‌ بودم. می‌خواستم بگم اگه آقا بهروز که متنش تو وب بود نظر من رو می‌خونه به ایمیل من ایمیل بزنه خیلی دوست دارم از تجربش استفاده کنم.

سحر دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ

یه نصیحت بهت می کنم همیشه یادت بمونه:
هیچ موقع به کسی دل نبند مخصوصا تو این دوستی های پوچ و زود گذر
امیدوارم با یکی خیلی خیلی... بهتر از اون ازدواج کنی و خوشبختی رو بدون وجود اون بیشتر از همیشه احساس کنی
و دیگه اصلا به یاد اون هم نباشی

مسعود دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.romance.parsiblog.com/

سلام
اگه هنوز عاشقی یه سری به کوچه های قلبم بزن.
نظریادت نره ها...
http://www.romance.parsiblog.com/

ئشقغشئ دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

نازنین سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام.نمیدونم چی بگم که مرهمی باشه واسه دل خستت. فقط بدون کسیکه الآن باهاشم و به قول خودم و خودش میمیریم واسه هم،وقتی بهش رسیدم که عین تو بود. کسیو که میخواست بعد ۴سال دوستی رفت و مال یکی دیگه شد. به قول خودش دنیا واسش به آخر رسیده بود. اما اون الآن هست.میگه دوسم داره و منم بهش ایمان دارم. میبینی؟ هیچی عوض نشده. تو هم الآن هستی.زنده و سالم.پس نفس بکش دوست خوبم.بازم بهت سر میزنم.تا بعد.....

ماهک سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.mydiarybook.blogfa.com

منم مثل تو لعنت به هر چی عشق الکیه
بی خیال
ولی نمیشه منم نتونستم فراموشش کنم پیش منم بیا

مژگان چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ق.ظ

عشق یعنی کوفت یعنی زهر مار فراموشش کن

فاطمه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ

منم همیشه عاشق بودم . نگران نباش . همیشه یکی هست که دوست داشته باشه. بالاخره خدای ما عاشق ها بزرگه.

باران جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ

اگه عاشق بود نمی رفت...مطمئن باش کسی که میتونه یکی دیگه رو بپزیره هرگز یه عاشق واقعی نبوده..پس بی خیال باز هم عاشق شو اما این بار با چشم باز...عاشق کسی باش که دیوونت باشه..هیچ وقت عشق و محبتی که خدا بهت داده به خاطر یه آدم بی ارزش کنار نزار...ارزش هر انسانی به اندازه عشقی که میتونه به یکی دیگه داشته باشه..(درسته؟)

افسانه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ

خوبی امیر

روزای خوبی رو می گذرونی....اگه به هش می رسیدی الان دیگه چیزی نداشتی که بهش برسی
زیاد درگیر نشو ...اگه راستکی عاشق بودی اینو به تو تقدیم می کنم :...

عاشقی یعنی نهایت love داشتن ولی به هم نرسیدن
و همین قشنگه

id خودتو برام تو همین نظرات بذار تا برات آف آی خوشگل بذارم ....

امروز تبریکه رو بهم بگین چون تولدمه

id من .... yalda_tanha2007

شفق شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ

خیلی ازت خوشم اومد عالی بود ولی همیشه دخترا احساسی ترن ولی از این همه احساست تعجب میکنم .دوست دارم شعرامو برات بفرستم .... میتونم......

[ بدون نام ] شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام.
اگه از اول درست انتخاب میکردیم.......
موفق باشی.

مهتاب.

مریم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
از اینجور اتفاقات برای همه می افته اولش سخته ولی بعد از یه مدتی عادت می کنی بهش فکر نکن

مینا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام
خیلی عالی ولی اگر عکسات بیشتر باشد بهتر است

فرنوش دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ

باز باران بی ترانه **گریه هایم عاشقانه**می خورد بر سقف قلبم**یاد ایام تو داشتن**می زند سیلی به صورت**باورت شاید نباشد**مرده است قلبم ز دستت**فکر آنکه باتو بودم**با تو بودم شاد بودم**توی دشت آن نگاهت**گم شدن در خاطراتت سلام ببین اصلا مهم نیست که از دستش دادی اینو از دست دادی تا بفهمی عاشق کسی بشی که لیاقت داشته باشه ققط تو چشمات نگاه کنه...

شادی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ

عزیزم خیلی ناراحتم که این اتفاق برات افتاده خیلی سخته ولی به خودت و به افکارت مسلط باش چون بیشتر از رفتنش فکرای خودت در مورد گذشته و روزهای خوبی است که داشتی از احساس خوبه خودت در زمان بودنش اینها بیشتر اصل موضوع ادمو دیوونه میکنه.
میگن این روزا میگذره ولی منم مثل تو باور نمی کنم راستش باهات هم دردم ولی عشقم هنوز ازدواج نکرده .
اگه تونستی برای کسی که میگی عاشقشق بودی آرزوی خوشبختی کن چون آرزوهای خوب و بد در مورد دیگران به خود آدم برمیگرده .
امیدوارم زود زود اون روزی برسه که بجای بیدار شدن از خواب با چشم های پف کرده از گریه با شوق شروعی تازه از خوای بلند شی

ایرین جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ

واسه اینکه ناراحت نشید نظر میدیم خوبه امید وارم بهتر بشه یه زره هم بیش از اندازه رومانتیک ولی در کل خوبه بد نست

میم...۲ جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ

فشقشدثا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

چه زود آن دقیقه ها گذشت! به راستی چگونه گشت؟ دقیقه های انتظار نگاههای بیقرار
نگاه کن ببین چقدر در میان من و تو فاصله زیاد گشته است!
نه تاب باز آمدن برای ماست
نه ناز چشمت از خیال من رهاست!
چقدر باید این سکوت را بهانه کرد ؟!
ببین که جسمم از هجوم این سکوتها چگونه آب می شود!
تو ژوستت ز چیست؟
چگونه زنده مانده ایی هنوز ؟!
چگونه چند روز ؟!
و این سوالهای بی جواب برای ماندن وجود گرم تو ژیکری ز یاد تو تراش داده است!!
...............

نیلوفر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ http://afredit.blogfa.com

سلام اینه رسم روزگار .دیدنت بیتابم کرد و رفتنت ویران.غصه نخور دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد