چراغ چشم تو

تو کیستی،که من اینگونه بی تو بی تابم؟شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم.

تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو،بسان قایق سرگشته روی گردابم!

تو در کدام سحر،بر کدام اسب سپید؟

تو راکدام خدا؟

از کدام جهان؟

تو در کدام کرانه،تو از کدام صدف؟

تو در کدام چمن،همره کدام نسیم؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!چه کرد با دل من آن نگاه شیرین،آه!

مدام پیش نگاهی،مدام پیش نگاه!

کدام شعله دویده است از تو در تن من؟که ذره های وجودم تو را که می بینند،

به رقص می آیند،

سرود می خوانند!

چه آرزوی محالی است زیستن با تو.

ترا به هر چه تو گویی به دوستی سوگند،هر آنچه خواهی از من بخواه،صبر مخواه.

که صبر،راه درازی به مرگ پیوسته ست!

تو آرزوی بلندی و،دست من کوتاه،تو دوردست امیدی و پای من خسته ست.

همه وجود تو مهر است و جان من محروم،چراغ چشم تو سبز است و راه من بسته است.

نظرات 20 + ارسال نظر
بربادرفته چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://shoreeshgvasokhot.blogfa.com/

سلام
وب قشنگی دارید ان شعر بالای وبتان باید بگم صداقت انقدر ارزان هست که هیچ کس خیردارش نیست چون فکر می کنند به درد نمی خورد دهکده عشق را نیز با دیواری از دورغ محصور کردند دیگر کسی نمی تواند وارد شود
من هم نوشته هایی دارم خوشحال می شوم سر بزنید

توکا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام
بیصدا ترین صداترین ها را شاید فقط من بدانم و او و حالا شما به جمع ما پیوسته ای . راهی بی انتها ..........

فرزانه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.farzaneh19882004.persianblog.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید نوشته هاتون به دل می شینه چون از دلتون مییاد .به نظرتون نیاز دارم لطفا به من سر بزنید مرسی.

مریم پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

هرچی ارزوی خوبه مال تو
هر چی که خاطره داری مال من
اون روزای عاشقونه مال تو
این شبای بیقراری مال من


دلم خیلی تنگ شده
هرچی بروی خودم نمیارم مثل اینکه فایده نداره
دلم یه دریا گریه می خواد....

!!! پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ب.ظ

baba bitab.....are june khodet ,alo0ome cheghadr bitabi.chera nazuarato ok nemikoni mitarsi abroot bere????aslan mage u abroo dari.mitarsi chehre vagheyito bacheha beshnasan.???unam miduni chera velet kard raft.chon dooroogh migi mesle dostet ghasam dooroogh mikhori mesle doostet va vase abro bordano kharab kardane digaran be dostet komak mikoni ke masalan begi man doostam tanhat nemizaram.morde shore shoma doostaro bebaran.shmaha age midunestin eshgh chie hich vaght vazetun in nabood
eshgh tu filmo ketab nist ke yad begiri eshgh too dele...ama khob shoma ke del nadarin gonahi nadarin ke nemifahmin...

ببین سمیه منتو رو خوب می شناسم
داری دمبال ی نفر می گردی که کاز کوزه هارو سر اون بشکنی
من که از همه کار ها تو خبر دارم
عکس های... تو رو دیدم
پس انقد باسه من نقش بازی نکن
درضمن طلا که پاکه چه منتش به خاک
چیه حالا بعد از این همه مدت پیدات شده کفتار پیر
دیگه هم چیزی باسم مهم نیست چون حوصله سرو کله زذن با آدم های بیشوری مثل تو و امیر رو ندارم
گرچه امیر هم شانس آورد داشتم انتقام کاری رو که کرده بود می گرفتم ازش که ی فرشته نجات امد نجاتش داد
تو هم سعی کن پا تو کفش من نکنی بهتره
اگر هم کارم داشتی وجود داشته باش برام میل بزن یا اف بزار
بای بای کفتار

نازنین پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام دوست خووووووووبم.نمیدونی چقدر خوشحالم مطلب جدید و زیبایی نوشتی.فقط بگو این شعر از کیه؟ممنون.تا بعد.......

رهگذز پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

بسه بابا این همه غصه بسهههه.....

ستاره جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام امیر جان
خیلی قشنگ بود
موفق باشی عزیزم
بابای

امیر جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.mmh7164.blogfa.com

رفتی و از رفتن تو قلب آئینه شکسته کوچه ها در خلوت شب پنجره ها همه بسته آسمان خاکستری رنگ بغض باران در نگاهش خنجری در سینه دارد توده ابر سیاهش بی تو من از نسل بارانم بارانم بارانمم چون ابر بهاران گریانم گریانم گریانم بی تو من با چشم گریان سیل غم برد آشیانم خواب سرخ بوسه هایت می نشیند بر لبانم لبانم لبانم

سحر یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
خیلی قشنگ بود
اگر شخصی باعث رنجش شما می شود
به این دلیل است که خود در اعماق وجودش رنج می کشد و رنج او لبریز می شود
بنابراین او مستحق مجازات نیست
بلکه نیازمند کمک است

رویا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
دل نوشته هات خیلی با حاله
تو زندگیت اینقدر ناامید نباش
هرگاه نتونستی فرد گنهکاری رو ببخشی
بدون که از بزرگی گناه او نیست
بلکه از کوچکی قلب توست

بی سبب خود را مرنجان
کز قضا نتوان گریخت
نوش جان باید کنی
حق در پیاله آنچه ریخت

همیشه سبز باشی

نازنین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

salam .kheili ghashange webloget.messe hamishe,aalie.in shero kamelesho dari? rasti az kie o ki mikhoonadesh?mishe vasam emailesh koni?chon mikhastamesh , ghashange.mercccccc

توکا یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://tookashakiba.blogfa.com/

سلام :
این دفعه اومدم هم عیدو تبریک بگم .
هم بگم که لینکتونو به لینکم اضافه کردم بدون اجازه شما ولی الان که گفتم با اجازه .
موفق باشی

نسرین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

به نام خدا
سلام! خوبی یا بهتری؟ می بینم که من نیستم وبلاگت صفا نداره...........! مثل همیشه اینم خوشکل بود! موفق باشی! یا حق!

فرنوش سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ

داداش امیر سلام من ندیده تو رو مثل داداشی که هیچ وقت نداشتم دوست دارم ولی بدون در تمام لحظات که فکر می کنی به بن بست رسیدی یه راه بازگشتی وجود داره داداشم امیدوارم موفق باشی بای بای

بانوی شعر دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://banoyesher.blogfa.com

شب که می رسد از کناره ها
گریه می کنم با ستاره ها
همچو خاموشان بسته ام زبان
حرف من بخوان از اشاره ها ...

زهرا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
من وب شما را خیلی دوست دارم و البته اهنگ وبلاگ وب خیلی قشنگه من منتظر شعر های جدید وبلاگ می مونم موفق باشید
خدا حافظ

هستی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
پر بغضم ولی اشکی نمیریزم
پر از دردم ولی حرفی نمیگویم
یا حق

سیما چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

می دونید خیلی قشنگ وبلاگتون ولی حیف که نمیتونم savesh کنم خیلی دلم میخواست متن هاتونو saiv کنم

سعید چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://saeid-kahani.persianblog.com

وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ من هم سر بزن امید وارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد