برای...(۲)

ای سراپایت خوب.

ای کلامت دریا.

ای نگاهت باران.

با من از عشق بگو.

محتاجم به نوازشگری لبهایت.

با من از نقطه ی آغاز بگو.

از سکوتت.فریاد.این چنین می جوشد.

و تو خاموشی باز.

کاش میشد به تو نزدیک شوم.

از سکوتت بگذرم.به کلامی برسم.

پشت این خاموشی.

نازنین دل من.

حرف بزن مشتاقم. 

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود..تو عاشقی هستی که عشق را قبول نداری..؟؟؟

سلام
نه کی گفته من عاشقم؟

عشق باز خسته چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://koofr.blogfa.com/

خوب بود رفیق

ممنون

فرنوش جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام شعر قشنگی بود.ولی من فکر میکنم که تو حداقل یک بار توی عشق شکست خوردی ولی شاید بازم بخوای عشق را گدایی کنی؟درست نمیگم؟

سلام
من تو عشق شکست نخوردم من پیروز شدم و هیچ وقت عشق رو گدایی نمیکنم ولی بخاطر عشقم میجنگم

سارا جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ

خیلی شعرت قشنگه فقط اگه لطف کنی کمی درشتتر تایپ کنی و با رنگی غیر از ابی ممنون میشم

سلام
چشم سارا جان

فهیمه جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://daramer-ya-darimi.blogfa

خیلی باحال بود. خوشمان آمد

خوشحالم که خوشتون اومد

آیرین شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام حوصلم سر رفته بود گفتم حالا که بی کارم یه نگاهی به وب لاگت بندازم یه نظریم بدم چون دو سه دفه التماس کرده بودی گفتم روتو زمین نندازم . خوبه بد نیست راستی آهنگت اگه اومد ایمیل بزن بگو دارم برات تبلیغ میکنم گفتم اینطوری کمکت کنم چون از آهنگ سازی هیچی حالیم نمیشه

سلام
لطف کردی امدی عزیز

محمد ـ مشکی شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.meshkiblack.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی زیباست

یه خواهشی ازتون داشتم میشه کد آهنگتون رو بهم بدین من عاشق این آهنگم

واقعا ازتون ممنون میشم

سلام
محمد جان کد رو برات فرستادم

نارسیس شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام
اهنگت خیلی قشنگه
خوب اولین باره که اومدم تو وبلاگت تو چرا انقدر ناراحتی
وای خیلی قشنگه راستش
من هم گیتار می زنم اما یه
صدای خوب کم داره
وقتی عشقی از دست رفت به دنبالش نرو شاید وقتی برگردد بیشتر صدمه ببینی
وشاید قلب دیگری دوستت دارد
ومنتظر موقعیت است
سعی می کنم هر موقع اومدم
به تو هم سر بزنم ولی این و
بدون همش به خاطر اهنگته ها
منتظر اهنگهای دیگت هستم
حالا ولم کن برم دوباره گوش کنم...

سلام
ممنون عزیز نظر لطفته
به زوردی انگه های زیادی رو دارم با دوستان آماده می کنم
ممنون از حظور سبزت

فارمیس شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

داستان عشق مهم نیست
مهم اینه که لایق عشق باشی
فکرکنم تو نبودی
هرچند فقط خودت این متن و می خونی باز این و بدون که
حالم از ادم های دو رو بهم می خوره امیر خان
تو ادم پستی هستی
اشغال عوضی
من تو رو خوب می شناسم
فکر نکن چون اشغالی ولت می کنم دلم می خواد پدرت و در بیارم بازم ممنون

عمرن نمی دونی عشق چی هست
من رو نشناختی که این جوری حرف می زنی
اگر هم با من مشکلی داری سعی کن رو در رو حلش کنی
اگه من رو میشناسی می دونی از هیچ عهدی نمی ترسم
اسمتم راست یا دروغ اصلا برام آشنا نیست
ببین اگه خیلی وجود داشتی ایمیل خودتو میزاشتی
مثل تو آدم زیاده البته اگه بشه اسمش تو بزاریم آدم
همیشه سعی کن وجود داشته باشی و کاری رو که می کنی پاش وایسی اگه دفعه بعد اومدی سعی کن میل تو بزاری

طائل یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.musicmaster.ir

وبلاگ خوبی دارید

موفق باشید.

وبلاگ من : www.mrtael.com

سلام
ممنون عزیزم

نازنین یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ

شما همه چیزو در مورد عشق خوب میدونی فقط یه نصیحت خواهرانه: دوست ذاشتن تنها کافی نیست.عشق مراقبت میخواد.باید هر روز نگاش کنیو نیازشو برطرف کنی.سال نوتم مبارک.سال خوبی داشته باشی.پر از موفقیت.

سلام
بله می دونم عشق ماقبت می خواد مثل یک گل

نارسیس یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ب.ظ

بازم سلام خوبی
اومدم بهت سر بزنم
راستش دیروز وبلاگت وبه یکی
از دوستام نشون دادم
حال کرد
نمی دونم چرا من هم با دیدن
وبلاگت علاقه مند شدم وبلاگ
بسازم ومی خوام بسازم

سلام
خوشحالم که وبلاگ من باعث شد که شما هم به جمع خانواده وبلاگی ها بیاین

حمید دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://khakestaraneh.blogfa.com

وبلاگ خوشگلی داری بهت تبریک میگم
آهنگ وبلاگتم چون فقط با گیتار خونده شده خیلی خوشگله
خوشحال میشم به منم سر بزنی
ابرهای همه عالم در دلم می گریند

سلام
ممنون عزیزم نظر لطفتون هست

نارسیس دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://parmis.blogfa.com

سلام
دیدی بالا خره وبلاگ ساختم
البته من خیلی مونده به پای شما وبلاگ نویس های حرفه ای برسم ولی حالا یه روزی می رسم
وبلاگ من هم منتظر حضور گرم وسبز شما ست.
اومدی نظر یادت نره ها
راستی می تونم بپرسم تحصیلات شما در چه زمینه ای است؟

سلام
من هم موزیک کار می کنم و کامپیوتر

ّیرین چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ

ببخشید من سوال دارم میخواستم ببینم این وب لاگ چند وقتس


با تشکر

سلام
این کلبه تنهایی من ۳ خرداد میره تو ۵ سال

الهام پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.yasin5.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی قشنگه سلیقتم خیلی خوبه موفق باشی.
تونستی به منم سر بزن .

رزا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام من اولین باریه که نوشته هاتو میخونم ولی خیلی عالین و خیلی دوست داشتنین متسفانه من عاشق کسیم که خیلی مغروره و درد عشقش ازارم میده ولی با خوندنه نوشته هات اروم شدم. ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد