با چشم بسته آرزو می کنم:

آرزویم اینست:

نتراود اشک از چشم تو هرگز.مگر از شوق زیاد.

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز.

و به اندازه ی هر روز. هر لحظه. تو عاشق باشی.

عاشق آنکه تو را می خواهد.

و به لبخند تو از خویش رها می گردد.

و تو را دوست بدارد

به همان اندازه

که دلت می خواهد.

نظرات 18 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
تا تو هستی و غزل هست
دلم تنها نیست
شب که آرام تر از
پلک تو را می بندم
با دلم طاقت دیدار تو و فردا نیست

خیلی قشنگ بود
موفق باشی
بای

نازنین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

سااااااااااااااااک ساک.این سری اول شدم.امروز یکم دلتنگم.دلتنگ روزهای خوش گذشته.منم با چشمای بسته آرزو میکنم اون روزا برگرده!!مثل همیشه عالی بود.در پناه حق خوش باشی دوست خوبم.

نارسیس سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://parmis.blogfa.com

سلام
از اینکه به وبلاگم سر زدی
ممنون خوشحالم کردی
بالاخره یه روزی عشق در
خونت ومی زنه چه تو بخوای
چه نخوای
اون وقته که می یای همراه
من عشق وفریاد می کنی
روباره منتظر حضور شما
دوست عزیزم هستم

parastoo سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ http://taksetaram.blogfa.com/

:)):)):)):)):))
doost nadaram, inja o in joori begam, vali kashki oonam ageh ba man khoshbakht nemisheh, fard mored alaghash o peyda koneh ! :((:((

مهدی سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ http://akrane.persianblog.com

سل نو مبارک. ممنون. شاد باشید.

آرین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ

بازم سلام خیلی قشنگه خیلی خیلی حیفم اومد نظر ندم

یه غریب آشنا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ http://loolo.persianblog.com

سلام دوست عزیز . لولوی مهربون با یه داستان خوندنی به روز شده . منتظر حضور گرمتون هستم .

حسین پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ Http://www.parizmahr.persianblog.com

خیلی وبلاگ قشنگی دارید متن هایت هم بسیار شیوا و پر محتوی هست امیدوارم که موفق موید باشید سری هم به وبلاگ من بزنید با تشکر از شما
Http://www.parizmahr.persianblog.com

سارا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام به تو و همه دلهای عاشق کاش میشد همه واسه عشقشون ارزوهای قشنگ داشته باشند کاش

سلام سارا جان
مطمئنن دارن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام این بهترین آرزویی که میشه برای عشقت بکنی .خیلی خوب بود.

سلام
مرسی

گمنام جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

برای‌ عشقت ّهدف‌ بذار هدف خدایی تاهمیشه برات بمونه

رهگذر شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ

مثل همیشه قشنگ بود امیر جون..

ممنون رهگذر عزیز

نازنین شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام عزیزی وبلاگ خیلی با حالی داری واسه این از وبلاگت خوشم اومده چون مثل خودم با حاله
را ستی درمورد ارزویی که کرده بودی
هیچ موقع واسه اونی که رفته و داره به تو میخنده ارزو نکن
چون حتی لیاقت ارزو کردن را هم ندارن
من هم تنهام خیلی تنها
دختری که وقطی یارش فهمید
سرطان ریه داره توی این همه سختی اون را ول کرد
حالا من موندم تنهای تنها با یه سوال بی جواب که چرا از من گذشت
و من حالا اشفته دارم دنبال محبت می گردم
ولی کی حاظز میشه به یه دختری که سرطان داره عشقش را بفروشه
دواره به تو سر میزنم عزیزم
موفق باشی

سلام
نازنین جان
عزیزم اون عاشق نبوده
اون چیزی از عشق نمی دونسته

هستی یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://parvaz285.blogfa.com

می ترواد مهتاب
می درخشد شبتاب
نیست یک دم شکند خواب به چشم کس و لیک
...
در و دیوار به هم ریخته شان
بر سرم می شکند...

(نمی دونم چرا این اومد تو ذهنم راستش حتی نمی دونم درست نوشتم یا نه! شاعر ببخشد!)

سلام
ممنون عزیزم

مونا یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.mona_badjenseh.persianblog.com


روزی که دستانم پیش دلت بود گرو

دستان مرا سخت فشردی که نرو

روزی که دلت جای دگر مایل شد

کفشانم را جفت نمودی که برو ...

تو به رسم بی وفــا ها ، دلمو شکستی راحــت

ولی من نفرین نکردم ، واستم دعــا مــی کردم

تنها بودم و من امّا ، تـو رو تنهـا نمـی ذاشتم

من غرورمو شکستم ، تو دلم رو می شکونــدی

تو دلم زار میزدم من ، ولی اشکامــو ندیــدی

اولش با مهربونیت ، دلمـــو به چنـــگ اُوردی

امّا وقتی که می رفتی دلو با خـــودت نبـردی

رفتی و تنهام گذاشتی ، اولش گریه کار من شـد

توی این قسمت بازی غصه تنها یار من شـــد

روزگار صفحش ورق خُرد ، اومده اون روی سکـه

قسمت دوم بازی : تـو شـــدی همـدم غصــه

حالا که همه گذاشتن تـو رو تنها تـــوی قصـه

اومدی سراغ من باز ، ولی این دفعه با گریـــه

امّا من دیگه نه اونم که واست دعـا بـخـونـــم

واسه قلـب تـو بسوزم ، پــای عشق تو بمونم

دیگه واژه ای نمونده ، واسه از تو شعر سـرودن

دیگه هیچ دلی نمونده ، واسه بخشش و گذشتن

دیگه دیره واسه گریـه ، اومــده آخــر بـــازی

من بــرنده شدم و تو مثل یک بـازنـده باختی

سلام
ممنون مونا جان زیبا بود

سارا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.parandeyesookhteh.persianblog.com


در این عصر غوغای بی انتها

پرم از غزلهای بی انتها

پرم از تنش های اندوه و وهم

از آیا و امای بی انتها

تمام امید دل شاعر است

در این تیرگی های بی انتها

گذشتن از این لحظه های غریب

رسیدن به فردای بی انتها

مرا راندهاند از بلندای مد

مرا کیست باور کندکی ام

من این دختر تنهای بی انتها

پر از ناله های غریبانه است

سراپای این نای بی انتها

یه غریب آشنا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://loolo.persianblog.com

سلام دوست عزیزم ممنون که بهم سر زدی و شرمنده از اینکه اومدن من یه کم دیر شد دوستدار تو لولوی مهربون

نوشین چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://shazdeye_eshgh.persianblog.com

سلام
خوبی
اومدم که نگی بی معرفت
فعلن بابای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد