به نام عشق معنای بخشش بی انتظار

زندگی دفتری از خاطره هاست.خاطراتی شیرین.خاطراتی مغشوش.

خاطراتی که زتلخی رگ جان می گسلند.

بی تو اینجا چه غریبانه در تنهایی خویش میگریم.دل من با همه آدمهایی که

به دنبال تواند قهر می گردد و من با خود. خود درگیرم.

دیر سالیست که می خواهم از اینجا بروم ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم.

از عشق برایت حرف میزنم تا تو باور کنی که چقدر دوستت دارم.

عشق را با تو معنا می کنم تا بفهمی که معنای عشق منی.

 با یادت زندگی می کنم تا تو بدانی برای تو زنده ام.

ای تمام زندگی ام:

اگر روزی باز گردی به آغوشم. به تو خواهم گفت:

 امانم ده که اینبار معنای لطیف عشق را خوب می دانم. 

کاش میشد مثل آن شبنم یخ بسته به گلهای سپید

در تو تبخیر شوم. 

نظرات 14 + ارسال نظر
نارسیس سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://parmis.blogfa.com

سلام
narsis_setayash

واقعا خوشحالم کردی


بهم سر زدی

ممنون

باز هم از این کارها بکن

شادی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.eshghsunrise.blogfa.com

آخ جون اول شدم...
عزیزم خداییش عجب وب لاگ مهشریه!
خشحال میشم سری بزنی.
پیروز باشی.

دریا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.tavus405.persianblog.com

سلام دوست من جالب بود.

مناجات کودکی های (جان ما لیو لا)
یک پسر کوچک به یک ستاره نگاه کرد و گریه را سر داد
ستاره گفت:پسر چرا گریه می کنی؟
پسر گفت:تو خیلی دور هستی من هرگز قادر نخواهم بود تو را لمس کنم.
ستاره پاسخ داد پسر اگر من هم اکنون در قلب تو نبودم تو نمی توانستی مرا ببینی!

هیوا کوچولو چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ

خانه سیاه است
صاحب خانه هر که و هر چه می خواهد باشد

میترا پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ق.ظ http://samiradeldel.blogfa.com

یک روز رسد غمی به اندازه کوه

یک روز رسد نشاط به اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم...

در سایه کوه باید از دشت گذشت


...

setare پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://_setare.persianblog.com

salam...kheyli vaght bod behet sar nazade bodam...khosh halam bazam injam albate blog ghablimo nazadam ke nashnasi bikhial mohem nis....vaghean khoshalam az inke t0oam be alaki bodane eshgh pey bordi:) zendegi arzeshe hichiy0o nadare hichi .......!!!!hichi!!! khaterate ghablam ba omadan be inja bazam zended shodan...felan

سلام
ممنون که اومدی پیشم دوست قدیمی
ولی خودت رو معرفی می کردی خوب نبود؟

نارسیس جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ق.ظ http://parmis.blogfa.com

سلام

فقط سر زدم که سر زده باشم

هر موقع عاشق شدی به من بگو

خوب دیگه بای

نارسیس جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ

ما رو باش جوش کی رو میزنیم

ای بابا امیر اقا دست از لجبازی بردار
کاری نمی خوای بکنی که
اه

اصلا عاشق نشو بخدا اگه یه
روز اومدی گفتی نارسیس
عاشق شدم کمکم کن
اون موقع من هم دیگه....
وای که چقدر می خندم
از همین حالا دارم واسه خودم می خندم

به هر حال دیگه خوددانی
راستی


مرسی که سر زدی....

نارسیس جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ

ااااااااااااا
این جوریاست؟

باشه باشه

اصلا نگی هم مهم نیست
اصلا مهم نیست

مهم نیست

ایشاااا عاشق بشی
ایشاااا عاشق بشی
ایشاااا عاشق بشی

دعا می کنم عاشق بشی
اون وقت ...
من
من
برو بابا

[ بدون نام ] یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
همیشه با احساس منویسی

نازنین دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام دوست من........
وقتی میام اینجا دااااااااااااااااااااااااغون میشم.
نه!!!بازم خوبه.عالی بود ولی سوختم.در پناه حق.یا علی...

مرجان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

من واقعا از شما ممنونم نمی دونم آخه این عشق چیه که همه اسیر اون میشن من خیلی از شما ممنونم واقعا خیلی قشنگه که آدم بتونه حرفهای دلش رو بزنه ولی من همه رو تو کنج دلم نگه می دارم چون نمی تونم بگم آخه اگه بگم خودش یک کتاب پس بهتره تو دلم نگه دارم این شعر هم خیلی قشنگه از خدا می خوام همیشه به اون آرزویی که دار ی برسی فقط بگم خیلی دل بزرگی داری

سجاد یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ

دوستشون دارم خیلی قشنگه
ترانه ای که باهاش فرستادی داغ ادم زیاد می کنه .شوخی بود

[ بدون نام ] یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد