من پرازاحساسم


عشق من جز غم دلواپسی نیست
آخه قلبم مثل قلب کسی نیست
تو به تصویری چه کودکانه دل باخته ای
منو اون جوری که در باورت ساخته ای
تو به نقشی ،که چه دوره از من
عکس ماه،توی آب روشن
توی،رویایی مثل بیداری
تو میخوایی،که ماه روازبرکه بیایی برداری


عشق من جز غم دلواپسی نیست
آخه قلبم مثل قلب کسی نیست
من پرازاحساسم توپرازاحساسی
وای اگه قلب منو نشناسی
بیا با عشق واحساس منو دوباره بشناس
بیا با عشق واحساس منو دوباره بشناس


من نه عمری پشت شیشه چون عروسک بودم
نکه خفته بین پنبه هاوپولک بودم
من اگرسردار عشقم یا که پاک باخته ام
سرنوشتم را با دستای خودم ساختم
قصه ها گذشته برمن تا بدونم کیستم
سرگذشتم هر چه بوده من پشیمون نیستم
یه زمان عاشق وگاهی توی آغوش هوس
هرچه بوده انتخاب من بوده و بس


عشق من جز غم دلواپسی نیست
آخه قلبم مثل قلب کسی نیست
من پرازاحساسم توپرازاحساسی
وای اگه قلب منو نشناسی
بیا با عشق واحساس منو دوباره بشناس
بیا با عشق واحساس منو دوباره بشناس


گاهی سرشاراز حقیقت گاهی مغلوب گناه
هر چه هستم تو فقط مرابرای من بخواه
من اگه مریم پاکم یاکه یک گیاه هرز
عشق من بیا به باورهای من عشق بورز
من پرازاحساسم تو پرازاحساسی
مگه میشه قلبم رو نشناسی مگه میشه.....

نظرات 19 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

شاید آن روز که سهراب نوشت :
(( تا شقایق هست زندگی باید کرد )) خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست

sajad دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ق.ظ http://kabotar22.blogfa.com


سلام
عزیز
انشالله که خوبی دوست مهربونم
بازم اومدم دعوتت کنم
به تولد عشقمممممممممممممممممممممممم
OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOOooOoOoOoOooOoOooOOoOoO
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
به این وبلاگمونم سر بزنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
kabotar22.blogfa.com
ممنون میشم[گل][گل][گل]
تقدیم به بروبچ چمگردان[بوسه]
اگه خواستی لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم [خونسرد]
ممنون[گل]

مهتاب سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام خوبی چی میکنی ؟ نگرانت هستم عزیزم منتظرت هستم درک میکنم وضعیت مناسبی نداری ولی من......................

نرگس سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

روزای خیلی طلایی یادته؟ روز ترس از جدایی یادته؟
روزگار قهر و آشتی یادته؟
هیچ کسوجزمن نداشتی یادته؟
شرطامون سرصداقت یادته؟
تو مجازات خیانت یادته؟
پنهونی سر قرارا یادته؟
تاخیرات توی بهارا یادته؟
پیش هم بودیم نذاشتن یادته؟
اونا ما رو دوس نداشتن یادته؟
فال حافظ شب یلدا یادته؟
اسممو گذاشتی شیدا یادته؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد
آوازخوش هزار تقدیم تو باد
گویند لحظه ایست روییدن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

مهسا سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://talkhtarin-asal.blogfa.com

عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش...

دلتنگی های من(غزاله) سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://ghazaleh20.blogfa.com

سلام....خوبی؟؟؟کجایی بابا؟؟؟؟برام یه امیل بزن و از خودت خبر بده....نگران شدم

یه اشنا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://kholocheli.blogfa.com

سلام
ای ول از ۸۲ تا الان

ای ول به پشتهکارتون و همته تون

ایرین پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

خیلی بهتر شده

narges دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

زندگی اجبار است، مرگ انتظار است، عشق یک بار است، جدایی دشوار است، یاد تو تکرار است

لیلا- ساحل سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://sahel71.persianblog.ir

سلام

دیگه آپ میکنی خبرمون نمیکنی
قشنگ بود
او راستی تا حالا دقت نکرده بودم خیلی خوبه که چهار ساله وبلاگ نویسی رو کنار نذاشتین

موفق باشید

نگار چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
میشه گفت بد نیست زیاد...
می شه بهتر هم باشه
موفق باشی
بااااااااااااااااااااااااااااااااای

آیدا پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ

خوب بود

زینب جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://aynoo2004.persianblog.ir

سلام خیلی قشنگ بود خیلی منتظر آپتون بودم

الیناز شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.elinaz.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید امیدوارم موفق باشید.

سمیرا شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://my-life.persianblog.ir

زندگی خوبه؟

natali پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ


¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶






salam movafagh bashi man in ahangi ke to weblaget gozashtio mikham lotfan mano add kon va off bezar baram benevis az weblage dardodelam man onaee ke nemishnasam add nemikonam me10 10 10 bye bye

نازیلا یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ق.ظ

به دلم نشست غم عشقم تازه شد ممنون

سلام دوست دارم دوستت باشم شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://funnyguys.blogfa.com

سلام دوست دارم دوستت باشم .دوست دارم. دوست دارم...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد