جاده های دلتنگی ( قسمت اول )

داشتم می رفتم که با همه چیز خداحاقظی کنم .

داشتم می رفتم تا از این دنیا با تمام نیرنگ ها بدیها و پستی هایش فرار کنم گمان نمی کردم چشمی در انتظارمن باشد

در راهی بودم که از انتهایش خبر نداشتم و هرچه بیشتر پیش میرفتم بیشتر رنج می بردم از همه چیز دل بریده بودم در انتظار مردن لحظه ها رو سپری می کردم

دیگر حتی افتادن برگ درختان هم مرا ناراحت نمی کرد

دلم از سنگ شده بود وجودم سردسرد . تنها برای خاک زنده بودم من در نظر درختان گلها و زلالی چشمه ها مرده بودم

من با زندگی لج کرده بودم و زندگی هم به عکس العملهای من می خندید

حاظر نبودم که ببینم در زندگی شکست خورده ام تمام حرفها و اشکهایم را پشت غرورم پنهان کرده بودم...

 

نظرات 22 + ارسال نظر
صفورا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://sarekari123.blogfa.com/

سلام خوبی منم می تونم عضو بشم نیم دونم عشق من الکی هست یا نه خودمم نیم دونم ولی می دونم همدیگه را خیل یدوست داریم اخرش هم نیم دونم چی می شه می تونم بدون اون تحمل کنم یا نه برام دعا کنید می رسیم یا نمی رسیم با تبادل لینک موافقید خبرم کنید حتما بیایید من محمد را خیلی دوست دارم می ترسم از دستش بدم اونو نیم دونمم خدا خودت هوامون را داشته باش بای

نسی جوون یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

قلب منو از تو جدا هرگز نکرده هیچ کسی
تو سهمی از وجودمی نگو به من نمیرسی
نگو که بین منو تو نشسته سایه کسی
نگو که از من دور شدی نگو به من نمیرسی!

نسی جوون یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

قربون اون مهربونیت
چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود
این نامه رو واست نوشت
فدای تو نمیدونی
بی تو چه دردی می کشیدم
اکر بخوای واست میگم
به آخر خط رسیدم
من میدونم همین روزا
عشق من از یادت میره
بعدش خبر میدن بیا
که داره عشقت میمیره
من میدونم همین روزا
عشق من از یادت میره
بعدش خبر میدن بیا
که داره عشقت میمیره
گفتم بهت جواب بدم
یه وقت نگی چه بی وفاست
اونو خودم خوب میدونم
جواب نامه با خداست
به خاطرت مونده یکی
همیشه چشم به راهته
یه قلب تنها و کبود
هلاک یک نگاهته
من میدونم همین روزا
عشق من از یادت میره
بعدش خبر میدن بیا
که داره عشقت میمیره
من میدونم همین روزا
عشق من از یادت میره
بعدش خبر میدن بیا
که داره عشقت میمیره

نسی جوون یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

به نام خدا
سلام امیر جوونم...
خوبی گلکم؟؟؟؟؟
خیلی حال داد:دی
اینجا که نمیشه همه چیزو گفت:دی
آخه مردم فزولن:خندهههههه
امیر جوونم خیلی دوست دارم: بوسسسسسسس
یا حق!

مهدی=-=-دفتر عشق یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:24 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور گرمت هستم
شاد باشی
عشق بی نقاب ، ممنوع ! واژه های ناب ، ممنوع !
عطر گل برگه گله سرخ ، لای هر کتاب ، ممنوع !
طپش گلوله ،آزاد !شعره نانوشته ، ممنوع !
توی وهمو خوابو رویا ، لمسه یک فرشته ، ممنوع !
فصله ممنوعیت گل ، فصله ممنوعیت ساز !
وقته سلطه ی یه ضربدر ، رو تن واژه ی پرواز !
عاشقی ممنوعه این جا ، دل سپردن یه گناهه !
سرت و بدزد ستاره ! این جا چشمک اشتباهه !
کوچه ها بن بست و تاریک ، جاده ای ترانه باریک
مقصد امن رهایی ، گاهی دورو گاهی نزدیک
قلبه پاره پاره ، آزاد ! نفس ستاره ، ممنوع !
عاشقانه های تازه ، از سرو دوباره ، ممنوع !
فصله شب رنگی خورشید ، فصله گل خونه ، سوزوندن
وقت دزدیدنه ماه دشنه تو دلا نشوندن
عاشقی ممنوعه این جا ، دل سپردن یه گناهه !
سرت و بدزد ستاره ! این جا چشمک اشتباهه !

Parastoo یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://taksetaram.blogfa.com/

kashki man zoodtar az beyne adam kam besham, vaghean khastam, kheiliii khastam! Amir joon ghashang bood, mesle hamishe, vaghti miam webloget, delam agar gerefte bashe, inja darmoonesh o gir miaram !! Hamishe delet shad o labet khandoon bashe azize dele Pariii

سارا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام بی نهایت عالی نوشتی خیلی به دلم نشست مرسی

زبل دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://...

سلام رئیس
بقیه اش رو زودتر بنویس

رعنا دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام امیر جان
چرا اینقدر غمگین.
پس امیدت کو؟

سورنا سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://fereshteganjahanami.blogfa.com


یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم وقت پر پر شدنش سوز و نوایی نکنیم...
یادمان باشد سر سجاده عشق جز برای دل محبوب دعایی نکنیم...
یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گرچه در خود شکستیم صدایی نکنیم...
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

سلام وب زیبایی دارید مطالب وبلاگت بسیار جالب و خواندنی هستند
خوشحال می شم به کلبه درویشی من هم سری بزنی

مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
دویستمین پست دفتر عشق به مناسبت تولد وب لاگ به روز شد
منتظر حضور گرم شما هستم

salar چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.ashegha.coo.ir

salam amir joon salar hastam gozashtam nazar vase peivand ke esme blogo bezari mamnon az bloget:X

فاطیما پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ق.ظ http://JoOoJoOo-talayi.blogfa.com

س ل ا م امیر آقا

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

از وبلاگ دفتر عشق میام پیشت

وبلاگ زیبایی داری

همه چیز زیباست مخصوصا متن ها و این پست آخر

خوشحال میشم به منم سر بزنی و واسه ادامه ی این پست خبرم کنی

تا دوباره

مریم پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

وب زیبایی داری خیلی قشنگ می نویسی.موفق باشی

‌یاشار جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://YASHAR1373.BLOGFA.COM

[گل][گل][گل][گل]

مهین یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام عزیزم خیلی وبلاگت قشنگه واقعا خسته نباشی.فقط از عکس بیشتر استفاده کن.

مینا پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

نوشته هات خیلی قشنگ است البته اگر کار خودت باشد به کارت ادامه بده ولی ممکنه آخرش روانی بشی ها واسه روحیه ات ضرر داره.......یک نصیحت از خواهر کوچکترت

Z سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ

ایمیلم رو ننوشتم چون نمی خوام بهم سر بزنی آخه خیلی غمگینی منو از شور و حال می اندازه ..............

[ بدون نام ] شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

سحر چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://saharhosaini

your weblog is very fantastic

مهشید شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
چقدر انرژی وبلاگت مثبته
مرسی
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد